Terug

Pakje weer spoorloos

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: Post NL

03/02/2024

Elke keer je hier iets besteld gaat er wat mis. De koerier doet alsof hij aanbelt, dan gaat je pakje naar een postpunt die niet bestaat, eenmaal je dat ontdekt en meld dan gaat je pakje naar een ander postpunt. En plots is het verdwenen en weigeren ze je verder te helpen. Ik ben het zat dat dergelijke bedrijven waar niemand je kan helpen en steeds consistent slechte service bied je enigste optie is bij het online bestellen. Dergelijke bedrijven verpesten alleen maar energie en mijn tijd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform