Terug

Pakje voor voordeur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: bpost

29/05/2024

Er werd een product van Amazon geleverd. Ik heb gevraagd te leveren bij mijn overbuur bij afwezigheid (leveringsvoorkeur via website). Wij waren dit weekend weg en ontvangen zaterdagochtend een mail dat ons pakje is bezorgd op ons adres? Ik kom zondagavond thuis en het pakje staat voor onze voordeur? Twee dagen en een nacht in de gietende regen, te grabbel voor eender wie? Daarbij komt dat ik smetvrees heb en dat mijn pakje heel die tijd 't vuil van 't straat over zich heeft gekregen, maakt dat ik het pakket niet kan aanvaarden. Jullie mogen het komen halen en ervoor zorgen dat ik het volledig aankoopbedrag terugkrijg. Het is ongeopend, de doos is door de regen wel doorgescheurd.Mag ik vragen: is dat normaal bij bpost dat jullie pakjes met een waarde van bijna €200 gewoon op straat zetten als de mensen niet thuis zijn? Zelfs al had ik geen buur opgegeven, dan nog lees ik nergens dat dat ook een voorkeursoptie is, gewoon in de regen voor de voordeur?

Berichten (2)

bpost

Naar: P. D.

29/05/2024

REF SR 1-54905244977Beste klant,We merken op dat u al een klacht heeft ingediend bij onze klantendienst.Daarom nodigen we u dan ook uit om contact op te nemen met deze laatste door uw referentie 1-54905244977 te vermelden om de voortgang van uw aanvraag te kennen.U kunt onze klantendienst telefonisch bereiken op 02 278 51 26.Met vriendelijke groeten,MarcbpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you can confirm the sender and know the content is safe. Use your Outlook Hoxhunt button to report undesired mail. Thank you.___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code: [THREAD ID:1-P8TGAUG]

P. D.

Naar: bpost

15/06/2024

Beste Ik heb reeds contact met jullie opgenomen via 2 kanalen. Ik ben niet akkoord om letterlijk en figuurlijk aan het lijntje te worden gehouden door te moeten bellen naar jullie klantendienst. Jullie kunnen mij een oplossing bieden door contact met mij op te nemen via de gegevens die bij jullie gekend zijn.

Bemiddeling door Testaankoop 02 juli 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform