Geachte mevrouw/heer,Uw dossier is in behandeling genomen.Het blijkt dat het pak elektronisch werd aangekondigd door de afzender met de correcte adressen maar dat in POD, gebruikt voor de sortering en de uitreiking, beide adressen verwisseld zijn. Zodoende komt het pak steeds terug bij de afzender. Als het dan in Hasselt is geraakt, wordt het daar als miszending ingescand (gezien het adres in POD).We hebben gevraagd of de adressen in POD juist kunnen worden gezet. Mocht de zending alsnog terug bij de geadresseerde opduiken, mag deze de gebruikte barcode zeker niet meer gebruiken voor een herverzending omdat anders het probleem blijft bestaan.Gezien de fout niet bij de afzender ligt, mag deze dan vragen om de portkost vergoed te krijgen moest er een nieuwe barcode gebruikt worden. Hiervoor graag een e-mail naar info_cse@bpost.be sturen met de vraag om compensatie met vermelding van de barcode, het rekeningnummer en de referentie 1-30131112223Mvg,LeviCSE[THREAD ID:1-DV6PF7N]