Terug

Pakje per direct retour gestuurd zonder geldige reden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. M.

Naar: GLS Belgium NV/SA

02/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 23-11-2024 heb ik een pakje voor GLS in de automaat decathlon gezet. Ik stel echter vast dat bij het ophalen van het pakje dit onmiddelijk retour naar afzender werd gestuurd zonder dit aan te bieden aan de geadresseerde. Dit heeft geleid tot een niet levering aan een klant van mij. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 15-12-2024 mij de som van 5,60 EUR op mijn bankrekening/PayPal (thierrychainreaction@yahoo.com) terug te storten. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - foto retour pakje

Berichten (2)

GLS Belgium NV/SA

Naar: T. M.

04/12/2024

Beste Ik wens ons alvast te excuseren voor het ongemak. Uw pakket is verkeerd gesorteerd en per ongeluk bij de retours gevoegd. Nogmaals onze excuses hiervoor Natuurlijk krijgt U de verzendkosten terug. Gelieve me Uw IBAN-nummer zodat ik de nodige regelingen kan vragen. Mvg Christine

T. M.

Naar: GLS Belgium NV/SA

06/12/2024

Geachte, Zie in bijlage mijn bankgegevens Mvg, Thierry Meert


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform