Geachte mevrouw/heer,
Betreft bestelnummer in de privégegevens.
Op 16/10/2024 hebben we een pakje ontvangen dat deel uitmaakt van een grote bestelling die in 5 aparte pakjes geleverd zou worden.
We zijn trouwe zalando klanten die al voor veel geld bij zalando hebben besteld over de jaren heen, hou dit in je achterhoofd.
Dit pakje werd echter open bij ons afgeleverd, van de 5 artikelen die in dit specifieke pakje hadden moeten zitten bleven er maar 2 over.
De 4 andere pakjes hebben we wel goed en volledig ontvangen.
Dit is doorgegeven aan zalando die dit zou onderzoeken.
Jammergenoeg hebben ze dit "onderzocht" en op basis van "hun eigen interne gegevens" beslist dit niet recht te zetten of niets te ondernemen.
Ze beweren dat ze 5 stuks gescand en verzonden hebben.........ok.....dat kan inderdaad kloppen.....MAAR... Als het pakje open bij ons aankomt wilt dit zeggen dat het ergens onderweg van zalando tot bij ons is misgelopen.
Hierna hebben we telefonisch contact gehad waarin ze beweerden dat dit ook bij bpost onderzocht is geweest nadat ze hun zouden gecontacteerd hebben.
Hierna hebben we zelf bpost gecontacteerd die ons hebben bevestigd dat zalando hun helemaal NIET heeft gecontacteerd over dit pakje.
Er is nooit een dossier geopend bij bpost.
We hebben ook een mail van bpost gehad waarin ze ons zeggen dat ze niets kunnen doen voor ons zolang zalando hun niet contacteerd.
We hebben toen nogmaals contact gehad met zalando die nog steeds weigert iets te ondernemen.
De persoon aan de telefoon gaat zelfs zo ver als dreigen met een incassobureau als we de volledige bestelling niet betalen, ook voor de ontbrekende artikelen.
We hebben gevraagd iemand van hogerop te spreken omdat dit zo niet kan maar dit werd ons ook geweigerd.
Zo behandel je je trouwe klanten niet.
En deze trouwe klanten gaan niet betalen voor de artikelen die we niet gehad hebben. punt uit!
Mijn vrouw heeft nog een cadeaubon van €50 voor zalando liggen maar weigert zelfs deze nog te gebruiken door dit soort gedrag van jullie.
Zo mag je je klanten niet behandelen en belazeren, dit kan en mag niet!
En we laten het hier zeker niet bij.
Deze trouwe klanten ben je alvast kwijt als jullie dit niet rechtzetten en jullie niet verontschuldigen voor deze schandalige situatie.
De ontbrekende artikelen is maar voor iets meer dan €50 denk ik maar het gaat hier om het principe.
Ik onderneem alle nodige stappen daar kunnen jullie zeker van zijn.
Mijn vrouw kunnen jullie proberen te belazeren maar ik pik dit niet!
Morgenvroeg vrijdag 8 November om 9u kunnen jullie ook nog een telefoon van mij persoonlijk verwachten.
Wanneer jullie beslissen dit toch recht te willen zetten dan kunnen jullie mij zelf contacteren, ik wil dit zsm afhandelen zodat we kunnen betalen voor de artikelen die we wel gehad hebben.