Terug

Pakje onvindbaar?

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. B.

Naar: Mondial Relay

05/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 5 november ll. werd een pakje (pak nummer 10115475) voor mijn dochter (Laïa RM) verstuurd vanuit Spanje naar België. In Spanje verliep alles vlot. In Belgi¨e zou het pakje sinds meer dan drie weken in Tubeke (Tubize) zijn. Dat werd mij door meerdere medewerkers van Mondial Relay meegedeeld en/of bevestigd. Mondial Relay houdt mij(n dochter) aan het lijntje en beweert dat er op 15 november een gewoon onderzoek gestart werd en op 19 november een 'diepgaand' onderzoek. Er wordt mij(n dochter) gevraagd om tot 30 dagen te wachten op de uitkomst van dit onderzoek. Ik vind dat echter te veel gevraagd voor een pakje dat zich op minder dan 40km van de plaats van levering bevindt. Waarom kan het pakje niet rechtstreeks opgehaald worden in Tubeke? Zeker omdat het daar sinds vier weken zou zijn en ook met de vakantieperiode in het vooruitzicht. Ik wil daarom vriendelijk vragen om het pakje te mogen ophalen in Tubeke of thuis te laten leveren en dit ten laatste op 13 december e.k. Alvast bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Veerle (mama van Laïa RM)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform