Onlangs pakje besteld, wordt door Postnl geleverd. Dat wil dus zeggen dat het 'uiteraard' onmogelijk op tijd kan aankomen. Dat is tegenwoordig standaard bij postnl. Het uur vermeld is volkomen nutteloos, en uit ervaring weten we inmiddels ook dat er nooit iets wordt aangepast in de communicatie : bv. wanneer de dag om is en we zitten de hele dag thuis te wachten vor niets, blijkt de dag erna dat het ineens op een of ander afhaalpunt ligt. Dat hebben we reeds herhaalde keren meegemaakt. En nooit ook maar een kaartje in de bus of een melding ervan online: helemaal niets.Deze keer dus ook: online wordt gezegd: levering vandaag tss 10u45 en 15u. Het is nu 18u15 en natuurlijk niets of niemand gezien. Het kan zijn dat het ergens in een afhaalpunt ligt, of niet, we weten het gewoon niet, en de online uitleg van postnl is allesbehalve betrouwbaar.We hadden graag geweten WAAR ons pakje ligt en waarom de koeriers bij postnl hun werk niet doen. Zo'n job willen wij ook wel -> geen bal doen en geen enkele procedure naleven en toch elke maand ons geld krijgen. Leuk.Nogmaals, graag de juiste informatie over het reilen en zeilen van onze zending aub !!!!!!!!!!!!!!!En nogmaals, de eerstvolgende koerier die we thuis mogen ontvangen mag blij zijn als die hier zonder kleerscheuren terug weggeraakt. Nooit in ons leven een meer schandelijk bedrijf gezien dan postnl. En het betert NIET !Een bedrijf wat express niet voorziet in een telefonische communicatie, daar scheelt wat mee, en dat zegt genoeg over de geest van zulk bedrijf. Dat het nog bestaat is ronduit absurd.WAAR IS ONS PAKJE ???????????????????????