Beste, ik bestelde op maandag 11 november een bestelling dat uit twee pakketjes bestond. Op maandag 18 november zijn beide pakjes naar mij verstuurd en op dinsdag 19 november heb ik er één ontvangen. De andere was nergens te zien. Toen ik de track & trace raadpleegde zag ik dat het pakje zogenaamd afgeleverd was. Beide pakje zijn afgeleverd geweest op het moment dat ik niet thuis was. Het pakje dat ik wel heb ontvangen was in mijn brievenbus gepropt, het andere daarentegen was spoorloos. Mijn buren bevestigden dat ze ook niets ontvangen hadden. Hetzelfde dag/avond (19 november) heb ik contact met jullie klantendienst gehad en hebben ze mij gemeld dat ze een onderzoek zullen opstarten en dat ik een rechtsverklaring dien in te vullen. Vrijdag 22 november heb ik eindelijk van jullie een rechtsverklaring gekregen die ik maandag 25 november ingevuld teruggestuurd had. Maandag 25 november kreeg ik een antwoord terug dat ze mijn rechtsverklaring ontvangen hebben en dat ze het geretourneerde artikel terugbetaald hebben. Toen ik vroeg wanneer ik het geld voor de niet ontvangen artikelen zou ontvangen kreeg ik geen antwoord. Op dinsdag 3 december heb ik opnieuw de klantendienst gecontacteerd om te weten te komen dat ze een fout gemaakt hebben en dat ze het onderzoek opnieuw zullen opstarten en sindsdien heb ik er niks meer van gehoord.Het gaat over 4 artikelen ter waarde van 114,27 euro. Graag zou ik mijn geld terugkrijgen aangezien ik mijn bestelling nooit ontvangen heb en ik kan bewijzen dat ik op het moment van de levering op mijn werk was en mijn levering nooit in ontvangst kon nemen. Gelieve het bedrag terug te betalen of me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Bedankt