Terug

Pakje nooit ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

M. B.

Naar: Temu

16/09/2024

Ik wil graag een klacht indienen tegen Temu vanwege een niet-geleverde bestelling. Ondanks meerdere contactpogingen en track & trace informatie die aangeeft dat mijn bestelling PO-020-13252726581110638 is geleverd, heb ik deze nog steeds niet ontvangen. Ik heb Temu herhaaldelijk verzocht om een terugbetaling of opnieuw verzenden, aangezien levering geen handtekening vereist. Echter, zij weigeren iedere verantwoordelijkheid te nemen en bieden geen passende oplossing. Deze situatie veroorzaakt mij veel frustratie en stress. Ik heb al veel tijd en energie gestoken in het proberen op te lossen van dit probleem, zonder resultaat. Ik verzoek hulp bij het verkrijgen van een terugbetaling of het alsnog ontvangen van mijn bestelling. Ik ben bereid om alle benodigde informatie en bewijsstukken te verstrekken. Betaald met klarna, maar zolang temu mij niet verder helpt kan klarna me ook niet helpen. Order: PO-020-13252726581110638

Bemiddeling door Testaankoop 16 september 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform