Terug

Pakje niet ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. M.

Naar: Post NL

11/08/2023

Beste,Op 7/8/2023 plaatste ik een order bij mijn leverancier. Dit pakje werd via postNL verzonden. op 9 augustus kreeg ik de melding dat het pakje afgeleverd werd.Volgens de mail op mijn adres, de handtekening, die vereist is om dit te bevestigen, is niet van mij.De pakjes van postNL worden steeds afgeleverd zonder dat er bij mij aangebeld wordt en zonder dat ikzelf een handtekening plaats. Ze worden meestal ergens achter gelaten op ene onveilige plaats. Dit maal loopt het mis. Ik heb niets mogen ontvangen.Volgens een briefje in de brievenbus zou het bij de buren geleverd zijn, dit is een appartementsgebouw en er werd niet bij vermeld welke buur. Bij de buren waar ik kon bij informeren ligt het pakje niet. Reeds contact gehad met jullie 'klantendienst' waar ze vrolijk zeggen dat ze mij niet kunnen helpen aangezien ik niet de verzender ben en geen contract hebben met mij.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform