Terug

Pakje niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: GLS Belgium NV/SA

19/06/2023

ik heb mijn pakje niet ontvangen. Tracking geeft aan dat hij geleverd is in pakketpunt Maxiprint Jette maar Maxiprint zegt dat ze mijn pakje niet hebben

Berichten (2)

GLS Belgium NV/SA

Naar: J. M.

20/06/2023

Beste,Ik heb hiervoor contact gehad met het leverdepot.Ze gaan de chauffeur ondervragen en mij zo spoedig mogelijk informeren hierover.Ik kom hier zo snel mogelijk op terug.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

GLS Belgium NV/SA

Naar: J. M.

29/06/2023

Beste,Dit pakje was wel degelijk beschikbaar bij MaxiPrint. Het pakje werd daar automatisch terug opgehaald door onze chauffeur en werd retour geleverd bij uw afzender.Ik raad u aan om verder contact op te nemen met uw afzender.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform