Terug

pakje niet in locker

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. S.

Naar: GLS Belgium NV/SA

13/06/2025

Ik kreeg een mail dat mijn pakje in de locker was geleverd (Liersesteenweg Mortsel) Toen ik gisteravond mijn pakje wou gaan ophalen, klikte de locker open maar hij was leeg. Dit was met GSL.

Berichten (4)

GLS Belgium NV/SA

Naar: M. S.

13/06/2025

Beste, Ik wens ons alvast te excuseren voor het ongemak. Wij nemen dit op met ons depot/chauffeur en houden U zo snel mogelijk op de hoogte. Mvg Christine

GLS Belgium NV/SA

Naar: M. S.

17/06/2025

Beste De chauffeur bevestigde dat hij het pakket in het daarvoor bestemde kluisje had gelegd, wat werd bevestigd door de inkomende scan van het Bpost locker op 12/06 om 16.16 uur. Er werd een bijkomende opzoeking aangevraagd bij Bpost. We houden U zo snel mogelijk op de hoogte. Mvg Christine

GLS Belgium NV/SA

Naar: M. S.

04/07/2025

Beste Een nieuwe reminder is naar Bpost gestuurd We houden U zo snel mogelijk op de hoogte. Mvg Christine

GLS Belgium NV/SA

Naar: M. S.

23/07/2025

Beste We hebben eindelijk feedback ontvangen van bpost. Het lijkt erop dat het pakket inderdaad werd geleverd door onze diensten en dat het uit de locker gehaald werd en geregistreerd werd als geleverd. Helaas hebben ze uw pakket niet kunnen terugvinden. Ik wil u dan ook vragen om een klacht in te dienen bij uw verzender zodat zij de nodige stappen kunnen ondernemen om een schadevergoeding te bekomen via de verzekering. Mvg Christine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform