Terug

pakje niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

K. V.

Naar: bol.com

19/06/2025

Op 13 Jun 25 werd een artikel besteld bij Bol.Com. De leveringsdatum zou 14 Jun 25 zijn. Het pakketje werd door POST.NL opgehaald op 13 Jun 25. sinds 16 Jun 25 krijgen we dagelijks de melding via mail dat het bezorgmoment niet lukt voor die dag. Tot op heden hebben we nog geen pakket gezien.

Berichten (1)

bol.com

Naar: K. V.

20/06/2025

Goedemorgen Kurt, Bedankt voor je bericht. Erg spijtig om te vernemen dat de bestelling tot op heden niet is bezorgd omdat de levering telkens wordt uitgesteld. Begrijpelijk dat dit teleurstellend is en dat je graag een oplossing wilt. De klantenservice is op de hoogte gesteld en zij nemen contact met je op. Met vriendelijke groet, Bol Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: donderdag 19 juni 2025 17:01 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: pakje niet geleverd ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform