Beste, wij hebben begin januari een pakje besteld bij Shein dat we nog steeds niet ontvangen hebben. Shein is enkel bereikbaar via de website, je kan daar via een chatbot een klacht indienen. De bestelling was geplaatst met de optie 'achteraf betalen' via Klarna. Wij hebben Shein gecontacteerd om te melden dat we nog geen pakje hadden ontvangen. Het antwoord luidde dat we zelf een onderzoek moesten opstarten bij bpost of de buren moesten contacteren. Bij bpost hebben ze mij duidelijk gezegd dat wij geen onderzoek kunnen opstarten. Shein heeft een contract met bpost, enkel de afzender (Shein dus) kan een onderzoek opstarten en ons helpen zoeken naar het verloren postpakket. Zij kunnen dan ook de openstaande betaling bij Klarna pauzeren of annuleren. Ondertussen heb ik al verschillende berichten gestuurd naar Shein, telkens krijgen wij een standaard antwoord, ook is het telkens iemand anders die daarop reageert. Ondertussen krijgen wij enkel nog antwoord dat ze niks meer kunnen doen omdat zogezegd de verwerkingstijd overschreden is. Ik heb het gevoel dat ze je berichten niet lezen, dat ze alles negeren. Telkens dezelfde antwoorden, we moeten zelf een onderzoek opstarten bij bpost, we moeten contact opnemen bij het betalingsplatform en nu is de verwerkingstijd overschreden. Ik heb al verschillende keren contact opgenomen met Klarna, zij kunnen als tussenpersoon ook niks doen. Enkel Shein kan een oplossing bieden, maar zij doen niks. Klarna heeft ondertussen alles overgeleverd aan een incassobureau. Die dreigen momenteel met een juridische procedure. Wij moeten dus een bestelling betalen die wij nooit ontvangen hebben, het bedrag loopt ook steeds op. Shein moest contact opgenomen hebben met bpost, nog voor de verwerkingstijd overschreden was, dit hebben ze niet gedaan. Ik wil dat ze dit rechtzetten!