Terug

pakje niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. F.

Naar: bpost

02/12/2021

Betreft: Klacht BpostBeste, Ik bestelde order 37364879830 bij H&M op 23/11/2021. Dit komt overeen bij Bpost met de tracking code 323200974300000090666247. Dit zou geleverd worden in de cubee (pakjesautomaat) op Linkeroever. Er was een probleem met de pakjesautomaat (hij zogezegd vol hebben gezeten), en mijn pakje is teruggestuurd naar de afzender. Op de website van Bpost staat er echter “Waarom is mijn pakje niet geleverd in een Pakjesautomaat? Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je pakje niet is geleverd in een Pakjesautomaat: 1) De Pakjesautomaat was vol of buiten gebruik door een technisch defect. 2) Je pakje was te zwaar of te groot voor levering in een Pakjesautomaat. 3) Sommige pakjes mogen niet geleverd worden in een Pakjesautomaat, zoals een aangetekende zending (handtekening vereist) of een zending met betaling bij levering. Indien we je pakje niet kunnen leveren in een Pakjesautomaat, zullen we het leveren in een ander Afhaalpunt dichtbij. Je wordt hiervan sowieso op de hoogte gebracht via Track & Trace en de My bpost app.”1e klacht: Dit pakje werd op 30/11 aangeboden bij de pakjesautomaat en werd er niet in afgeleverd. Vervolgens werd er niet geleverd in een afhaalpunt en werd het gewoon retour verzonden naar H&M. 2e klacht: Wanneer ik bel naar de klantendienst van Bpost (02/12/2021 om 13:07), dan zeggen ze me dat ik contact moet opnemen met H&M want dat zij niet verantwoordelijk zijn. Wanneer ik verder aandring, zegt de dame aan de telefoon uiteindelijk dat er “overbelasting” was en dat het pak daarom retour is verzonden. Bedankt om deze (en de andere 4 gelijkaardige klachten) te behandelen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform