Terug

Pakje niet geleverd - verloren?

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: bpost

13/01/2025

Ik kreeg een afwezigheidsbericht van bpost die langskwam op 3.01.25 om een pakje te leveren. Op het brief stond dat het pakje in een afhaalpunt ging afgeleverd worden. Mijn eerste opmerking is dat het afleverpunt zich VER VAN MIJN ADRES bevindt. Toen ik het pakje ging afhalen, zei men in het afleverpunt dat het pakje in 'een veilige plaats' was achtergelaten in mijn straat, dat ik dat kon opzoeken online bij bpost met het barcode. Het stond inderdaad dat het pakje achtergelaten was op 100 meter van mijn huis, op dezelfde straat. Ik ben meermaals geweest op dat adres en niemand doet open. Ik vind het niet correct dat mijn pakje bij iemand anders wordt achtergelaten zonder mijn toestemming. Het pak moet bij me, of in een afhaalpunt afgeleverd, desnoods terug naar de afzender. Maar nooit bij iemand anders. Ik vraag aan bpost om het pakje te gaan ophalen bij de veilige plek en in een afhaalpunt aflevert zodat ik het kan gaan afhalen.

Berichten (2)

bpost

Naar: G. V.

15/01/2025

Beste klant, We hebben uw verzoek ontvangen. Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost. U geeft ook geen enkel infortmatie , geen adres geen barcode. Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling. U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs. We raden u aan om de barcode van de zending , uw adres en eventueel uw emailadres te vermelden om de behandeling vlotter te latenverlopen. Met vriendelijke groeten, Anne bpost Anspachlaan 1 bus 1 1000 Brussel [THREAD ID:1-R0RI927] De : klachten@test-aankoop.be Envoyé : 13/01/2025 15:15:09 A : info_cse@bpost.be Objet : Pakje niet geleverd - verloren?

G. V.

Naar: bpost

16/01/2025

Beste, Ik heb de barcode van de zending geschreven als identiteitsnummer van deze klacht: 04465327 De enige manier om een klacht in te dienen is per telefoon. Het formulier waarnaar uw verwijs is een faq pagina met daarin weer een telefoonnummer om te bellen om contact op te nemen met de klantendienst (zie bijlage). We hebb en niet de tijd om te bellen binnen de werkuren EN we wensen schriftelijk geholpen te worden zodat zowel we als jullie dit correct kunnen traceren en opvolgen. Vandaag trouwens opnieuw een afwezigheidsbericht ontvangen met opnieuw enkel een bijna onleesbaar voornaam en bijna onleesbare naam van een winkel zonder adres erop (zie bijlage). Zelfs de datum staat niet erop...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform