Terug

Pakje niet bezorgd terwijl ik thuis was zonder melding van langskomen in de brievenbus

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: bpost

20/11/2025

Beste, Ik bestelde via 123inkt een pakje waarvan het de bedoeling was dat Bpost dit leverde (Track&Trace code: 323203194659987680529030). Ik bestelde op een 11/11/2025 normaal ontvang ik dan op 12/11/2025 maar waarschijnlijk door de feestdag was het een dagje later. Maar ik mocht niets ontvangen. Na een weekje braaf afwachten ben ik naar mijn account gegaan van 123inkt. Blijkt dat het pakje werd afgeleverd. Ik checkte via de track&trace en bleek dat jullie 13 november zouden zijn langs geweest. Echter kreeg ik geen briefje in mijn brievenbus om het pakje in het postkantoor op te halen. Daarnaast is dit een groepspraktijk en zag ik in onze agenda dat zeker 2 collega's aanwezig waren in onze praktijk. Ook ikzelf was aanwezig op het moment dat de postbode zogezegd langskwam. Dus dit pakje werd niet aangeboden en er werd zelfs niet tot aan onze brievenbus gewandeld om een bericht van langskomen in onze bus te steken. Ik ben geblesseerd en kan momenteel niet met de wagen rijden. Door de grootte van het pak was het voor mij alles behalve evident om dit pak op te halen. Dus bij deze dien ik een klacht en verwacht ik een compensatie en een antwoord. Hoogachtend, Vermeulen Janne

Berichten (1)

bpost

Naar: J. V.

20/11/2025

Referentie1-63446980912 Beste klant, We hebben uw verzoek ontvangen. Uit het onderzoek van uw aanvraag is niet gebleken dat u een dossier heeft bij onze klantendienst. Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling. U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs Met vriendelijke groeten, Klara C. bpost Anspachlaan 1 bus 1, 1000 Brussel[THREAD ID:1-T57NGWX]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform