Terug

Pakje kwijt

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. T.

Naar: bpost

18/09/2023

Ik heb een pakket opgestuurd naar iemand die via 2de hands.be een Mont Blanc pen gekocht had. Via Track & Trace was het snel duidelijk dat er met het pakket iets gebeurd was. Na ettelijke telefoontjes met B post en verschillende mails, kreeg ik uiteindelijk te horen dat het kwijt was en dat dat kan gebeuren.Geen enkele schadevergoeding , enkel de transportkosten kreeg ik terug.De koper betaalde 120 Euro voor de pen . De adressering was correct gemaakt via 2de hands.

Berichten (1)

bpost

Naar: P. T.

19/09/2023

1-50689712944Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd.In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,Klara C.BpostAnspachlaan 1 bus 1, 1000 Brussel[THREAD ID:1-NABEWAL]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform