Terug

Pakje komt niet aan

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. S.

Naar: GLS Belgium NV/SA

07/02/2022

Normaal kwam mijn pakje van shein 27 januari 2022 aan, maar deze is nog altijd niet aangekomen en zou nu opgeslagen staan in het leveringsdepot sinds 1 februari. Ook is het pakje 5 keer aangekomen in het leveringsdepot in Tongeren tussen 25 en 15 januari 2022. Ik heb al 2 keer gebeld, maar er neemt niemand op en al 7 keer het contact formulier ingevuld, maar ik krijg geen antwoord terug.

Berichten (2)

GLS Belgium NV/SA

Naar: T. S.

07/02/2022

Beste,Dit pakje ligt momenteel in ons depot wegens vertragingIk neem contact met hen op en vraag om zo spoedig mogelijk te leveren.Onze excuses voor de vertraging.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com

T. S.

Naar: GLS Belgium NV/SA

10/02/2022

BesteNu krijg ik volgende melding: "Het pakket is onderweg naar het leveringsdepot.", dus een stap terug gegaan, want eerst was mijn pakje al in het leveringsdepot. Mijn pakje is nu welgeteld 2 weken te laat. Graag had ik een datum wanneer het pakje aankomt of de €81,75 die mijn pakje heeft gekost.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform