Terug

Pakje komt niet aan, geen gehoor bij Mondial Relay zelf

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: Mondial Relay

25/08/2020

Na veelvuldige pogingen en lange (en dure) wachttijden op de telefoonlijn, zowel door mezelf als particulier als door de professionele dagbladhandelaar, om iemand telefonisch te bereiken bij Mondial Relay, heb ik op 18/8/2020 eindelijk iemand aan de lijn gehad...Mijn vraag was namelijk hoe het komt dat mijn pakket 2 volle weken (ondertussen 3 volle weken) onderweg is naar het thuisadres van de bestemmeling in België. Als ik mijn pakket online wil volgen, blijft het steken op de tweede stap waar het blijkbaar bij de distributeur zou zijn. Mijn telefonische oproep heeft heel weinig uitgehaald. Ik kreeg enkel de bevestiging van de telefoniste dat het pakket blijft steken, hetgeen ik natuurlijk zelf al lang wist... Ik werd niet verder geholpen en afgescheept met de woorden dat ze er niet kon aan doen maar wel zou proberen om er vaart achter te steken. Ik vroeg hoe het nu verder moest en ze zei dat ik zelf eens kon terugbellen over 2 of 3 dagen om te vragen of er al iets veranderd is. Ik vroeg haar of er een klachtendienst of ombudsdienst is bij Mondial Relay en hierop reageerde de telefoniste dat dit er niet was... Dat betekent voor mij dus alweer lange en dure wachttijden aan de telefoon om uiteindelijk niet verder geholpen te worden want me laten terugbellen door Mondial Relay is blijkbaar ook niet mogelijk... Intussen probeer ik alweer meerdere dagen iemand aan de lijn te krijgen bij Mondial Relay maar lukt me dit niet...Mijn pakket bevat waardevolle voorwerpen en de bestemmeling wacht al veel langer dan de beloofde termijn op dit pakket. Ik heb een foto van mijn pakket genomen voor ik het heb binnengebracht op het afhaalpunt. Ik heb al meerdere e-mails gestuurd naar 3 verschillende e-mailadressen die ik terugvond op internet.Ik ben dus allerminst tevreden en hoop op een spoedige en correcte oplossing. Ik wil graag de terugbetaling van de verzendkosten en de inhoud van het pak. De prijs die ervoor betaald werd door de bestemmeling kan ik aantonen via mijn bankrekening naar waar de betrokkene heeft overgeschreven om de goederen te betalen.

Berichten (5)

Mondial Relay

Naar: P. V.

25/08/2020

BesteWe hebben uw aanvraag goed ontvangen.Om een vlotte behandeling van deze te garanderen hebben we het expeditenummer nodig van de zending.CordialementMet vriendelijke groetenKind regards,Mondial RelayDe: klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mardi 25 aoa»t 2020 09:54À: Customer Service BE customerservicebe@mondialrelay.beObjet: Klacht - Pakje komt niet aan, geen gehoor bij Mondial Relay zelf - (CPTBE01019910-52)

P. V.

Naar: Mondial Relay

25/08/2020

Geachte,Geen idee wat u bedoelt met het expeditienummer. Ik heb in bijlage een foto van mijn pakje gevoegd alsook de factuur van Mondial Relay met alle mogelijke nummers erop. Het factuurnummer is FV44168144 en het collinummer is 48780396. Meer nummers of referenties heb ik nooit gekregen...Met vriendelijke groeten,Petra

P. V.

Naar: Mondial Relay

13/09/2020

Beste,Ondertussen zijn we weer 2 weken verder en kreeg ik nog steeds geen oplossing voor mijn probleem. Mag ik per kerende een antwoord vragen zodat ik niet moer overgaan tot het nemen van verdere maatregelen...Met dank, Petra Van Buggenhout

Mondial Relay

Naar: P. V.

08/10/2020

CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you recognize the sender and know the content is safe.BestePakje is geleverd op 7/10.Prettige dag verderDe: klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mercredi 7 octobre 2020 19:51À: Customer Service BE customerservicebe@mondialrelay.beObjet: HERINNERING - Klacht: Pakje komt niet aan, geen gehoor bij Mondial Relay zelf - (CPTBE01019910-52)

P. V.

Naar: Mondial Relay

09/10/2020

Beste,Dit is pure onzin! Het pak werd helemaal niet aangeboden noch op 7/10/2020, ook niet op 8/10/2020 en ook niet vandaag! Het pakket is nog steeds niet geleverd. Het pakket is intussen onderweg sinds juli 2020. Drie maanden later is het nog steeds niet afgeleverd! Wij willen nog een laatste keer via deze weg vragen om ons 38,25 euro terug te betalen op BE74 1191 0004 4207.Gegroet,Petra


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform