Na veelvuldige pogingen en lange (en dure) wachttijden op de telefoonlijn, zowel door mezelf als particulier als door de professionele dagbladhandelaar, om iemand telefonisch te bereiken bij Mondial Relay, heb ik op 18/8/2020 eindelijk iemand aan de lijn gehad...Mijn vraag was namelijk hoe het komt dat mijn pakket 2 volle weken (ondertussen 3 volle weken) onderweg is naar het thuisadres van de bestemmeling in België. Als ik mijn pakket online wil volgen, blijft het steken op de tweede stap waar het blijkbaar bij de distributeur zou zijn. Mijn telefonische oproep heeft heel weinig uitgehaald. Ik kreeg enkel de bevestiging van de telefoniste dat het pakket blijft steken, hetgeen ik natuurlijk zelf al lang wist... Ik werd niet verder geholpen en afgescheept met de woorden dat ze er niet kon aan doen maar wel zou proberen om er vaart achter te steken. Ik vroeg hoe het nu verder moest en ze zei dat ik zelf eens kon terugbellen over 2 of 3 dagen om te vragen of er al iets veranderd is. Ik vroeg haar of er een klachtendienst of ombudsdienst is bij Mondial Relay en hierop reageerde de telefoniste dat dit er niet was... Dat betekent voor mij dus alweer lange en dure wachttijden aan de telefoon om uiteindelijk niet verder geholpen te worden want me laten terugbellen door Mondial Relay is blijkbaar ook niet mogelijk... Intussen probeer ik alweer meerdere dagen iemand aan de lijn te krijgen bij Mondial Relay maar lukt me dit niet...Mijn pakket bevat waardevolle voorwerpen en de bestemmeling wacht al veel langer dan de beloofde termijn op dit pakket. Ik heb een foto van mijn pakket genomen voor ik het heb binnengebracht op het afhaalpunt. Ik heb al meerdere e-mails gestuurd naar 3 verschillende e-mailadressen die ik terugvond op internet.Ik ben dus allerminst tevreden en hoop op een spoedige en correcte oplossing. Ik wil graag de terugbetaling van de verzendkosten en de inhoud van het pak. De prijs die ervoor betaald werd door de bestemmeling kan ik aantonen via mijn bankrekening naar waar de betrokkene heeft overgeschreven om de goederen te betalen.