Terug

Pakje gestolen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: bpost

28/09/2023

Pakket met gsm twv +/- 1000€ werd door Bpost aan huis aangeboden op 22/09/23. Wegens niet thuis zou het afgeleverd worden aan afhaalpunt op 23/09/23. Daar is het nooit aangekomen. Ook Bpost weet niet waar mijn pakje zou kunnen zijn. Er is dus een verlies (eerder waarschijnlijk diefstal) gebeurd tussen het afleveren aan huis en het depot op het afhaalpunt. Ook de dame van het afhaalpunt heeft klachten over de postbode die op dat ogenblik de bezorgingen deed. Klacht werd reeds ingediend bij Proximus, zij wachten nu nog op een verklaring van Bpost. Echter heb ik de indruk dat Bpost de schuld van zich afschuift en weigert een onderzoek op te starten.

Berichten (2)

bpost

Naar: A. C.

29/09/2023

REF 1-50868770513Beste klant,Wij merken op dat u al een klacht heeft ingediend bij onze klantendienst.Wij nodigen u dan ook uit om contact op te nemen met deze laatste door uw referentie 1-50818267985 te vermelden om de voortgang van uw aanvraag te kennen.U kunt ze telefonisch bereiken op 02 278 51 26 (particulieren) of 02 201 11 11 (professionals).Met vriendelijke groeten,PhilippebpostAnspachlaan 1 bus 1 1000 Brussel[THREAD ID:1-ND9XXD6]

A. C.

Naar: bpost

02/10/2023

Zoals u vermeld heb ik contact opgenomen met de klantendienst van Bpost. Daar hebben ze geen weet van een klacht en wordt ik doorverwezen naar Proximus. Daar vinden ze het dan weer frappant dat Bpost weigert de klacht te onderzoeken. Ik word gewoon van het kastje naar de muur gestuurd! Eindelijk een oplossing a.u.b.!!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform