Terug

pakje gestolen door post werknemers

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. O.

Naar: bpost

19/08/2020

beste,op 23 mei werd er een pakje verstuurd door mijn vader naar een address in duitsland. Dit werd vastgehouden door DHL in Duitsland voor een volledige maand. echter na deze maand werd het teruggeven aan de Belgische post.Sinds dan is het voor twee maanden 'verdwenen' in hun handen. Voor een totaal aantal van 7 keer heb ik gebeld om dit pakje naar het verzendadres te krijgen. De antwoorden die ik kreeg waren uw moet wachten want we starten pas een onderzoek na 1 maand. Echter na een volledige maand niets te horen wordt er mij verteld dat dit pakje in Brussel ligt maar ze kunnen geen nieuwe code maken. Elke week bel ik om dit process te versnellen omdat na 2 maanden hun service praktisch nutteloos is, op die manier kan ik beter zelf naar Duitsland rijden en terug. Echter wordt ik nooit verder geholpen want niemand kan het verdeel centrum bereiken en alle mensen van de customer service hebben zogenaamd geen contact of telefoonnummer beschikbaar. Na 3 keer te horen krijgen dat mijn pakje in brussel wacht op een nieuwe code krijg ik onverwacht de email dat ze het plotseling kwijt zijn en het spijt hun. Dat was het dan.Zoals u kan zien is mijn pakje simpelweg gestolen door hun eigen werknemers of houdt men informatie achter/liegt over de status van mijn pakje. Terwijl hun basis service simpelweg het versturen van pakjes, maar ook behouden van de kwaliteit van dit pakje, geloof ik nog altijd niet hoe zij zo miserabel kunnen falen in hun elementair serviceproduct. Naast de ongeloofelijke nutteloze customer service wil ik graag iets ondernemen zodat dit voornamelijk nooit meer kan gebeuren, maar dat ik - en andere- kunnen vergoed worden voor zo een diefstal. ik kijk alvast uit naar uw antwoord.

Berichten (1)

bpost

Naar: J. O.

20/08/2020

1-29967556855Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd. In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,Klara C.BpostMuntcentrum, 1000 BrusselCentre Monnaie, 1000 Bruxelles[THREAD ID:1-DROMTT6]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform