Terug

Pakje door GLS aangegeven als geleverd, maar niks gekregen.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. N.

Naar: GLS Belgium NV/SA

23/08/2023

Beste,Ik bestelde op 09/08/2023 een aantal kleren bij Shein. Net zoals heel wat andere klachten bij GLS, werd er aangegeven dat mijn pakje geleverd is geweest, maar wij hebben niks gekregen. Dit pakje zou op 16/08/2023 om 17:52 geleverd zijn. We waren een hele dag thuis en zijn ook bij de buren gaan vragen of het daar afgeleverd is. Niemand heeft iets gekregen. Toch werd mijn pakje ondertekend onder mijn tweede naam. Ik heb NOOIT getekend aangezien en deze handtekening toont ook aan dat het fake is aangezien ik altijd met mijn volledige naam teken.Ik mailde al meerdere keren naar GLS, probeerde te bellen, ... maar niks komt hier uit! Ik ben oprecht teleurgestelde en zou graag mijn pakje willen krijgen of een terugbetaling. Bedankt.7Morgane

Berichten (10)

GLS Belgium NV/SA

Naar: M. N.

24/08/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Ik heb dit even nagekeken, maar ik ge hiervoor een onderzoek moeten opstarten.Kan u ons hiervoor de omschrijving van de inhoud van uw bestelling bezorgen aub?Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

GLS Belgium NV/SA

Naar: M. N.

24/08/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Ik heb dit even nagekeken, maar ik ge hiervoor een onderzoek moeten opstarten.Kan u ons hiervoor de omschrijving van de inhoud van uw bestelling bezorgen aub?Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

M. N.

Naar: GLS Belgium NV/SA

24/08/2023

Dag Kelly,Bedankt voor het snelle antwoord.Hetgeen dat in het pakje zit, zijn kleren.Grotendeels topjes.Met vriendelijke groeten,Morgane

GLS Belgium NV/SA

Naar: M. N.

24/08/2023

Beste,Bedankt voor uw feedback.Ik start hiervoor een onderzoek op en hou u zo spoedig mogelijk op de hoogte.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

M. N.

Naar: GLS Belgium NV/SA

24/08/2023

Dag Kelly,Bedankt voor het snelle antwoord.Hetgeen dat in het pakje zit, zijn kleren.Grotendeels topjes.Met vriendelijke groeten,Morgane

GLS Belgium NV/SA

Naar: M. N.

24/08/2023

Beste,Bedankt voor uw feedback.Ik start hiervoor een onderzoek op en hou u zo spoedig mogelijk op de hoogte.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

M. N.

Naar: GLS Belgium NV/SA

28/08/2023

Dag Kelly,Is er hier al wat meer nieuws over?Met vriendelijke groetjes,Morgane

M. N.

Naar: GLS Belgium NV/SA

28/08/2023

Dag Kelly,Is er hier al wat meer nieuws over?Met vriendelijke groetjes,Morgane

GLS Belgium NV/SA

Naar: M. N.

31/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

GLS Belgium NV/SA

Naar: M. N.

31/08/2023

Beste,Op uw vraag heeft GLS een onderzoek gevoerd naar uw pakket. Zo hebben wij o.m. op basis van de scangegevens uw pakket gezocht binnen ons netwerk.Jammer genoeg moeten wij vaststellen dat wij uw pakket niet hebben teruggevonden. Wij adviseren u dan ook om dit melden aan uw leverancier, zijnde de afzender van dit pakket. U heeft namelijk iets aangekocht bij de afzender die op zijn beurt GLS heeft gecontacteerd voor het transport van dit pakket naar u als bestemmeling.Aangezien er geen rechtstreekse contractuele relatie bestaat tussen u en GLS, verzoeken wij u vriendelijk om de afzender te contacteren die vervolgens een verzoek tot schadevergoeding zal indienen bij GLS. U dient zich te richten tot uw leverancier/de afzender voor het bekomen van een vervangzending of een vergoeding.Wij wensen ons uiteraard te excuseren voor het ongemak!Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform