Terug

pakje Bpost verloren

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: bpost

20/06/2023

Bpost zou pakje met code 323211281600001261562044 vandaag leveren. In mijn brievenbus vond ik een briefje van Bpost met de bewering afgeleverd bij de buren op nr21. Echter, de buren weten van niets. Waar juist heeft die postbode mijn pakje dan wél gedeponeerd?

Berichten (4)

bpost

Naar: M. V.

20/06/2023

REF 1-49111721906Beste klant,We hebben uw verzoek ontvangen.Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost.Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling.U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs.Met vriendelijke groeten,PhilippebpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-MK7SYD0]

M. V.

Naar: bpost

20/06/2023

Voor het door mij aangehaalde probleem: welke optie moet ik kiezen om een klacht in te dienen? Ik kom telkens terecht bij een boodschap die stelt dat ik als ontvanger?zelf geen klacht kan indienen, maar contact moet opnemen met de afzender voor een oplossing. "Enkel hij kan bij bpost een onderzoek starten en zorgen dat je alsnog je pakje ontvangt.", staat er dan. Nogmaals: briefje in de bus gevonden welke zegt "afgeleverd op nr21", maar mijn betrouwbare buren daar weten van niets. Waar vind ik het adequate door mij in te vullen formulier? Kan u mij een rechtstreeks link sturen?

bpost

Naar: M. V.

21/06/2023

Geachte heer Vanbellinghen,Ik nam contact op met het uitreikingskantoor Oostende mail.Ze hebben daar de postman ondervraagd en gaven volgende feedback:De postman heeft het pakje wel degelijk bij de buren afgeleverd, maar hij zal het verkeerde nummer opgeschreven hebben op het blaadje. Net gecontroleerd via Streetview, het pakje is volgens de pm aan de buren van nummer 20 afgeleverd.Met vriendelijke groeten,Philippe[THREAD ID:1-MKH6Y32]

M. V.

Naar: bpost

21/06/2023

Ok, bedankt voor het opzoekwerk.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform