Terug

Pakje blijft onderweg naar postkantoor

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: bpost

22/12/2020

Beste, ik heb via asos een bestelling geplaatst die de 16e december toekwam. De postbode heeft ten eerste geen afwezigheidsbericht nagelaten en mijn bestelling is nu reeds 6 dagen ‘onderweg naar het postkantoor’. Ik heb bpost 2x gecontacteerd en 2x een verschillende procedure moeten volgen doordat de vrouw van bpost zich niet aan de afspraak hield om mij te contacteren. Dit is onacceptabel. Het pakket was DRINGEND voor de feestdagen.

Berichten (2)

bpost

Naar: C. D.

23/12/2020

1-32601643788Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Ik heb het betrokken uitreikingskantoor hierover aangesproken.Ik raad u aan contact op te nemen met de afzender.In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,Klara C.BpostMuntcentrum, 1000 BrusselCentre Monnaie, 1000 Bruxelles[THREAD ID:1-EZ7RZQ9]

C. D.

Naar: bpost

23/12/2020

Ik heb het bedrijf ook reeds gecontacteerd. Het is terug 48u wachten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform