Terug

Pakje blijft maar 'in verwerking'

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. P.

Naar: bpost

28/05/2020

Beste, ik bestelde kleding via 2e hands. Het pakketje (pakketnummer 323207062174271499) werd op 2/5 verzonden, maar staat in de track and trace nog steeds vermeld als 'in verwerking'. Ik diende reeds een klacht in via de klantendienst, maar kreeg hierop geen reactie.Ik begrijp dat het gezien de omstandigheden wat langer kan duren, maar bijna een maand is wel erg lang.

Berichten (2)

bpost

Naar: A. P.

28/05/2020

Beste klant,Wij merken op dat u al een klacht heeft ingediend bij onze klantendienst.Wij nodigen u daarom uit om contact op te nemen met deze laatste door uw referentie 1-27563665128 te vermelden om de voortgang van uw aanvraag te kennen.U kunt ze telefonisch bereiken op 02 278 51 26 (particulieren) of 02 201 11 11 (professionals).Met vriendelijke groeten,Klara C.bpostMuntcentrum, 1000 BrusselCentre Monnaie, 1000 Bruxelles[THREAD ID:1-CQFA6VH]

A. P.

Naar: bpost

02/06/2020

Geachte bpost,intussen kreeg ik reactie van jullie klantendienst. Blijkbaar kan enkel de afzender navragen waar het pakje zit of klacht indienen. Jullie reactie dat ik naar de klantendienst moest bellen, is dan ook ronduit flauw.Ik vind het niet redelijk dat ik op geen enkele manier informatie kan krijgen en volledig afhankelijk ben van de goodwill van de afzender die uiteraard betaald werd voor verzending.Als jullie het pakje kwijt zijn of als het ergens ligt stof te vangen op een grote berg te laat geleverde pakjes, mogen jullie dit op zijn minst laten weten.groeten,Annemie


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform