Terug

Pakje beschadigd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: VINTED

18/11/2022

Beste,Ik bestelde via Vinted als koper een kleed in Portugal. Dit werd correct geleverd, maar het kleed was veel korter als gedacht. Dit had ik aangegeven en ik mocht het kleed terugsturen, maar moest zelf de verzendkosten betalen. Dit was geen probleem voor mij. Ik verzond het artikel op dezelfde manier en in dezelfde verpakking terug. Toen het artikel aangekomen was in Portugal, verklaarde de koper dat het kleed beschadigd was. Er zou een soort van vouw zijn, die er niet uit ging. De verkoper meldde dit bij Vinted en kreeg het geld €83,04 (+ heeft het kleed). Ik als koper krijg niets, want ik zou het niet goed ingepakt hebben, wat NIET waar is.1. Het pakket is op dezelfde (goede) manier teruggestuurd als hoe het is gekomen. Dit kan dus NIET de oorzaak zijn.2. Het kleed is amper of zelfs NIET beschadigd. Volgens de verkoper een soort van vouw, maar dit heeft het kleed sowieso al. Dit bewijs heb ik ook via de support chat gestuurd.3. De verkoper heeft het kleed opnieuw te koop aangeboden met als status nieuw zonder prijskaartje. Dit bewijst dus dat het kleed GEEN schade heeft...Gelieve de beslissing opnieuw te bekijken, want hier is duidelijk een misverstand gebeurd. Via de support chat blijven ze gewoon zeggen dat de beslissing final is, zonder naar mijn argumenten te kijken.

Berichten (13)

VINTED

Naar: S. B.

18/11/2022

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 72h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: S. B.

19/11/2022

Hello, Thank you for reaching out to us.Please send me your username and the other member's so we could help you better. Please respond within 48 hours or we will consider this issue solved.Thank you for your understanding.Ghailen Team Vinted

S. B.

Naar: VINTED

19/11/2022

My username: son17910Username of the seller: maraebp

VINTED

Naar: S. B.

19/11/2022

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 72h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: S. B.

19/11/2022

Dear reader, With this message we confirm receipt of your e-mail. We will reply as soon as possible. Sincerely,Guoste Team Vinted

VINTED

Naar: S. B.

21/11/2022

Hello,With this message, we confirm receipt of your e-mail. We will reply as soon as possible. Sincerely,Walter Team Vinted

S. B.

Naar: VINTED

22/11/2022

Beste,Via de app kreeg ik een bericht dat mijn probleem "opgelost" is, maar dat is NIET het geval. Na jullie beslissing om de verkoper het geld terug te geven heb ik ook via de app deze verkeerde beslissing aangeklaagd, maar kreeg telkens als antwoord: "This is our final decision" en vervolgens werd de chat afgesloten. Jullie hebben de situatie niet eens opnieuw bekeken... Mvg,

VINTED

Naar: S. B.

22/11/2022

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 72h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: S. B.

24/11/2022

Hi, Je hebt recentelijk contact opgenomen met het Vinted Community Support team.Beoordeel de prestaties van ons team: s:www.vinted.nl/hcf/39101632/1669739650/7d9fe98c7d9a1e00447734f643d21d80Het ontvangen van jouw feedback is voor ons de enige manier om te verbeteren, dus wees alsjeblieft eerlijk.Het Vinted Team

S. B.

Naar: VINTED

24/11/2022

Beste,Via de app kreeg ik een bericht dat mijn probleem "opgelost" is, maar dat is NIET het geval. Na jullie beslissing om de verkoper het geld terug te geven heb ik ook via de app deze verkeerde beslissing aangeklaagd, maar kreeg telkens als antwoord: "This is our final decision" en vervolgens werd de chat afgesloten. Jullie hebben de situatie niet eens opnieuw bekeken... Gelieve dit nu wel te doen...Mvg,

VINTED

Naar: S. B.

24/11/2022

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 72h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: S. B.

24/11/2022

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 72h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: S. B.

24/11/2022

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 72h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform