Terug

Pakje beschadigd/verloren bij Bpost

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

E. N.

Naar: bpost

16/05/2025

Retourzending van mij aan Zalando (Threads) is bij Bpost verloren of kapot gegaan. Ik heb een pakket opgestuurd via de bpost automaat met een paar schoenen in. Barcode: 323201295870102484205050. 25/04 zou dit bij bpost zijn aangekomen, ik kreeg de melding "inhoud ontbreekt". Het pakket moet beschadigd zijn geweest door transport of geopend bij bpost zelf. Bpost wil dit alleen verder onderzoeken als zalando hen contacteert, maar dat weigert zalando. Het is bij Bpost dat het misgelopen is dus moet dit onderzocht worden, wie mijn pakket heeft geopend onderweg.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform