Ik heb mijn pakje opnieuw moeten bestellen aangezien mijn vorig pakje door bpost zijn fout (zonder reden) op retour ging. Gelukkig regelde de afzender dit heel snel, terugbetaling was ook heel vlotjes. Het enige wat bpost toen deed was zeggen dat ze niks konden doen. Nu is mijn nieuw pakje al sinds zaterdag in verwerking bij bpost. Ik heb gebeld naar de klantenservice om te vragen wanneer het zou aankomen (wou er snel bij zijn deze keer zodat ze niet weer zo’n fout maken). Aan de telefoon kreeg ik de verbijsterende reactie dat dit waarschijnlijk ergens volgende week gaat aankomen. Zij zei iets van een 10 dagen. Op 10 dagen kan ik het zelf gaan halen?? Zelfs te voet?? En dat terwijl het pakje dus al in België zit. Beu ben ik het met bpost. Nooit kunnen ze eens op tijd zonder problemen leveren. Altijd wel iets met hun. Bellen naar hun klantenservice heeft geen enkele zin, want het enige wat zij zeggen is dat ze er niks aan kunnen doen. Een bedrijf zonder ook maar enige verantwoordelijkheidsheidzin. Voor mijn vorig pakketje verwacht ik trouwens nog een schadevergoeding, dit kan niet de bedoeling zijn dat zij zo’n fouten maken en ik als klant er maar onder mag lijden.