Hallo,
Toen ik contact had opgenomen met de klantendienst van GLS, beweerden die dat ze geen pakje hadden ontvangen. Ik heb toen naar Bpost gebeld en die konden mij niet bevestigen dat het pakje was opgehaald. Om dit te controleren en om het geblokkeerde pakje uit de de automaat te kunnen halen heb ik met een copij van het label een scan gedaan en daarin bevestigde het systeem dat het pakje niet meer beschikbaar was in de locker. Ik heb dus geen nieuwe verzending gedaan met dit label, juist een controle.
Later zag ik dat de tracking wel verder ging (waarschijnlijk heeft het tijd genomen om het pakje in het depot van GLS te scannen).
De laatste GLS tracking melding was op 21.11.2024
21.11.2024, 21:48, 71621405867, Paris Mélissa (0498378262), Onderweg naar de bestemmeling
Dus het pakje is wel degelijk opgehaald geweest, in distributie geweest, maar de bestemmeling heeft het nooit ontvangen.
"03-Jan-2025 21:28
Je n'ai toujours pas reçu ma commande alors que la date de livraison estimée est dépassée. Pouvez-vous accélérer l'expédition ou fournir des informations de suivi supplémentaires pour ma commande numéro 406-8831746-4868325 si l'article devrait arriver bientôt, ou procéder à un remboursement complet ?"
Ik heb de klant een nieuw pakket opgestuurd via PostNL.
Met vriendelijke groeten,
Thierry Meert