Terug

pakje 71621405867 niet aangekomen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. M.

Naar: GLS Belgium NV/SA

04/01/2025

Hallo, Op 21.11.2024 heb ik een pakje verstuurd naar 4121 neuville-en-condroz. Echter het pakje is nooit aangekomen. Kunnen jullie checken wat er met dat pakje is gebeurt. via de klantendienst van GLS heb ik geen nuttige informatie ontvangen. Op de tracking staat "onderweg naar bestemmeling" sinds 21.11.2024 Ik raad de meeste mensen af om nog pakjes te laten leveren via GLS. Mijn pakje 71621405867 was onmiddelijk retour gestuurd, heb wel mijn geld terug ontvangen omdat ik via Test aankoop een klacht indiende maar via de GLS klantendienst gaven ze mij ook totaal verkeerde informatie. Hopend op een snel antwoord teken ik, Thierry Meert

Berichten (9)

GLS Belgium NV/SA

Naar: T. M.

08/01/2025

Beste Mhr Meert Ik wens ons alvast te excuseren voor het ongemak. Ik neem hiervoor contact op met het betrokken leverdepot om een onderzoek chauffeur te vragen en uw collo te lokaliseren. We houden U zo snel mogelijk op de hoogte. Mvg Christine

GLS Belgium NV/SA

Naar: T. M.

08/01/2025

Mhr Meert Kunt u ons een verkoopfactuur, verzendnota of beschrijving van de goederen geven aub Dank u Mvg Christine

T. M.

Naar: GLS Belgium NV/SA

13/01/2025

Geachte, In bijlage de pakbon in pdf. Mvg Thierry Meert

GLS Belgium NV/SA

Naar: T. M.

23/01/2025

Beste Mhr Meert We vergeten U niet, we hebben nu steeds contact met BPOST CUBEE en we hebben het steun van onze security manager gevraagd om uw collo te lokaliseren We houden U nog zo snel mogelijk op de hoogte. Mvg Christine

GLS Belgium NV/SA

Naar: T. M.

29/01/2025

Beste Mhr Meert We hebben een feedback van Bpost ontvangen. Ze zijn bezorgd dat hetzelfde etiket twee keer is gebruikt in 8 dagen tijd, in dezelfde locker. Heeft U meer dan één pakje in het kluisje gelegd? En allebei met hetzelfde label? Of is er een andere verklaring? Hartelijk dank voor uw hulp Mvg Christine

T. M.

Naar: GLS Belgium NV/SA

29/01/2025

Hallo, Toen ik contact had opgenomen met de klantendienst van GLS, beweerden die dat ze geen pakje hadden ontvangen. Ik heb toen naar Bpost gebeld en die konden mij niet bevestigen dat het pakje was opgehaald. Om dit te controleren en om het geblokkeerde pakje uit de de automaat te kunnen halen heb ik met een copij van het label een scan gedaan en daarin bevestigde het systeem dat het pakje niet meer beschikbaar was in de locker. Ik heb dus geen nieuwe verzending gedaan met dit label, juist een controle. Later zag ik dat de tracking wel verder ging (waarschijnlijk heeft het tijd genomen om het pakje in het depot van GLS te scannen). De laatste GLS tracking melding was op 21.11.2024 21.11.2024, 21:48, 71621405867, Paris Mélissa (0498378262), Onderweg naar de bestemmeling Dus het pakje is wel degelijk opgehaald geweest, in distributie geweest, maar de bestemmeling heeft het nooit ontvangen. "03-Jan-2025 21:28 Je n'ai toujours pas reçu ma commande alors que la date de livraison estimée est dépassée. Pouvez-vous accélérer l'expédition ou fournir des informations de suivi supplémentaires pour ma commande numéro 406-8831746-4868325 si l'article devrait arriver bientôt, ou procéder à un remboursement complet ?" Ik heb de klant een nieuw pakket opgestuurd via PostNL. Met vriendelijke groeten, Thierry Meert

GLS Belgium NV/SA

Naar: T. M.

04/02/2025

Beste Mr Meert Ik kan U bevestigen dat het pakket nooit bij GLS is gescand geweest maar wel alleen in de locker maar aangezien dat GLS en link heeft met dit box, is er ook genomen als een scanning Hieronder zit U de interne scan bij GLS – U kan noteren dat het pakket in de locker wel gescand is geweest op 29/11 maar daarna nooit niet meer gescand in een van onze depot. We proberen nog steeds de feiten met de bestuurder op te helderen. Echter, in een poging om onze goede commerciële relaties te behouden en gezien uw uitleg, zullen we een compensatiegeschil openen om u te vergoeden voor de niet-geleverde goederen. Ik zal u vandaag de documenten toesturen. è thierrychainreaction@yahoo.com Zodra ik de benodigde documenten en informatie heb ontvangen, zal ik prioriteit geven aan de afhandeling van uw dossier. Mvg Christine

T. M.

Naar: GLS Belgium NV/SA

19/02/2025

Hallo, Ik heb alle documenten vorige week verstuurd naar het adres aangegeven in de mail. Echter ik heb nog steeds niets ontvangen op mijn bankrekening. Weet U hoe lang het duurt voor dit verwerkt wordt ? in bijlage nog eens het ingevulde documenten. Mvg Thierry Meert

GLS Belgium NV/SA

Naar: T. M.

21/02/2025

Beste Mhr Meert Ik heb uw dossier persoonlijk behandeld en verwerkt. Het is al sinds 17/02 gesloten voor betaling (u hebt hierover een e-mail moeten ontvangen). Betalingen worden automatisch uitgevoerd door ons facturatiesysteem in overeenstemming met de contractuele voorwaarden van de klant. Ik zie dat de volgende facturatie op 24/02 moet plaats vinden. Houd rekening met een paar dagen voor de bankoverschrijving. Als u aan het einde van de maand nog niets hebt ontvangen, aarzel dan niet om opnieuw contact met ons op te nemen. Mvg Christine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform