Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. N.

Naar: GLS Belgium NV/SA

10/04/2025

Ik heb het product besteld op AliExpress. Leveringsadres: Postkantoor Smedenstraat 88, 8300 Knokke-Heist. Het pakket is niet ontvangen, hoewel de verkoper beweert dat het pakket bij een buurman is afgeleverd (let op, het afleveradres is een postkantoor!) en bij ontvangst van het pakket documenten heeft overgelegd met de handtekening van de "buurman". Bpost stelt dat zij niet samenwerken met GLS en geen pakket van deze vervoerder hebben geaccepteerd. Het conflict duurt al 3 maanden.

Berichten (6)

GLS Belgium NV/SA

Naar: E. N.

10/04/2025

Beste Graag parcel nummer van uw pakket aub dat we deze in ons systeem kunnen terugvinden Dank u Mvg Christine

E. N.

Naar: GLS Belgium NV/SA

10/04/2025

ZWLEOFF9Перевозчик утверждает, что посылка доставлена соседу, но это невозможно, так как адрес доставки указан Postkantoor bpost https://maps.app.goo.gl/PAqZmuv9f18jvoLd6. Никто, кроме меня, не может забрать посылку . Почтовая контора Bpost не принимает посылки от GLS.

GLS Belgium NV/SA

Naar: E. N.

11/04/2025

Beste Ik wens ons alvast te excuseren voor het ongemak. Ik stel vast dat uw eerdere klacht bij onze diensten (via JIRA – site MYGLS.be) is verwerkt, helaas na onderzoek werden uw pakje niet teruggevonden. Ik raad u dus aan om contact op te nemen met uw afzender zodat ze hiervoor een vergoedingsclaim kunnen opstarten bij ons. Nogmaals onze excuses Mvg Christine

E. N.

Naar: GLS Belgium NV/SA

14/04/2025

Hallo, ik heb je een antwoord van GLS gestuurd. Ze beweren het pakket aan een buurman te hebben bezorgd en ik probeer tevergeefs te vertellen dat het afleveradres postkantoor is en dat er geen buren zijn.

E. N.

Naar: GLS Belgium NV/SA

14/04/2025

Hoe is dit mogelijk? Het afleveradres van het pakket wordt aangegeven door het postkantoor Bpost, dat geen pakketten en correspondentie van GLS accepteert.

GLS Belgium NV/SA

Naar: E. N.

14/04/2025

Beste Zoals vermeld in mijn e-mail van 11/04, is het pakket ondanks onze zoekacties helaas niet gevonden. De afleveringsscan van de chauffeur was waarschijnlijk een codefout van zijn kant, want het zou geen zin hebben gehad om bij een buur te leveren wanneer het adres naar een Bpost-kluisje verwees (tenzij het kluisje vol of ontoegankelijk zou zijn geweest, in welk geval informatie in die zin zou zijn gecodeerd, wat niet het geval is). Bovendien had bij levering op het adres van een buur bijkomende informatie moeten worden verstrekt met vermelding van de naam of het huisnummer van de buur, wat evenmin het geval is. Ik raad uw klant dus aan om contact op te nemen met zijn afzender zodat ze hiervoor een vergoedingsclaim kunnen opstarten bij ons. Nogmaals onze oprechte excuses Mvg Christine

Bemiddeling door Testaankoop 16 april 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform