Klacht
C. F.
Naar: GLS Belgium NV/SA
Beste,Ik bestelde goederen voor 218€ bij westfalia en koos adres thuislevering.De levering was met de dienst GLS.Mijn order is nooit aangekomen en verkeerd geleverd.Mijn order is 63km verder.Ik contacteerde ze via mail maar geen hulp.Ik wens mijn pakket thuis zoals besteld.Bedankt
Berichten (20)
GLS Belgium NV/SA
Naar: C. F.
Beste,Bedankt voor uw aanvraag.Ik bekijk dit even met het leverdepot.Ik kom hier zo spoedig mogelijk op terug.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]
C. F.
Naar: GLS Belgium NV/SA
Dag Kelly,Enorm bedankt.Tot heel snel hoop ik zodat dit opgelost geraakt. Vriendelijke groet,Clio
GLS Belgium NV/SA
Naar: C. F.
Beste,Ik contacteer u reeds opnieuw voor onderstaande klacht.Ons depot heeft laten weten dat de chauffeur het nodige gaat doen om dit pakje daar vandaag opnieuw te gaan ophalen en morgen op uw adres zal leveren.Hopende u hiermee voldoende geholpen te hebben.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]
C. F.
Naar: GLS Belgium NV/SA
Dag Kelly,Bedankt voor het snelle antwoord!Heeft U mijn adres nodig? Of heeft U deze?Bedankt,Mvg Clio
GLS Belgium NV/SA
Naar: C. F.
Beste,Dit is het adres die ik heb:Street Rue Du Progres 117ZipCode/City BE 5555 GraidMet vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]
GLS Belgium NV/SA
Naar: C. F.
Beste,Bedankt voor uw aanvraag.Ik bekijk dit even met het leverdepot.Ik kom hier zo spoedig mogelijk op terug.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]
C. F.
Naar: GLS Belgium NV/SA
Dag Kelly,Enorm bedankt.Tot heel snel hoop ik zodat dit opgelost geraakt. Vriendelijke groet,Clio
GLS Belgium NV/SA
Naar: C. F.
Beste,Ik contacteer u reeds opnieuw voor onderstaande klacht.Ons depot heeft laten weten dat de chauffeur het nodige gaat doen om dit pakje daar vandaag opnieuw te gaan ophalen en morgen op uw adres zal leveren.Hopende u hiermee voldoende geholpen te hebben.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]
C. F.
Naar: GLS Belgium NV/SA
Dag Kelly,Bedankt voor het snelle antwoord!Heeft U mijn adres nodig? Of heeft U deze?Bedankt,Mvg Clio
C. F.
Naar: GLS Belgium NV/SA
Beste,dat klopt.Bedankt.MvgClio
GLS Belgium NV/SA
Naar: C. F.
Beste,Dit is het adres die ik heb:Street Rue Du Progres 117ZipCode/City BE 5555 GraidMet vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]
C. F.
Naar: GLS Belgium NV/SA
Beste,dat klopt.Bedankt.MvgClio
C. F.
Naar: GLS Belgium NV/SA
DATA NOT AVAILABLE
C. F.
Naar: GLS Belgium NV/SA
Beste,Ik wil ook even melden dat ondanks ik hetzelfde heb gestuurd naar het depot van GLS in Habay, dat ik een heel droog antwoord kreeg en derna werd genegeerd van iemand die zelfs geen naam heeft geplaatst onder de mail.Dat heeft mij naar hier gebracht en ik vind dat U mij heel snel heeft geholpen en updates heeft gegeven, terwijl de persoon van de mail er precies geen moer om geeft.Dergelijke medewerkers zorgen ervoor dat het bedrijf in een slecht daglicht komt, dat mensen problemen hebben met hun pakjes en verdere stappen moeten zetten (zoals via testaankoop) om toch hun probleem opgelost te krijgen.Ondanks ik alles duidelijk uitlegde in de eerste mail, was het antwoord iets wat ik al wist. Ik antwoordde terug met hetzelfde en vroeg of men toch nog het pak naar mijn thuisadres kon leveren en werd dan straal genegeerd.Ik stuur u een screenshot met de mail die ook de datum en het uur heeft, die betreffende persoon mag wel eens attent gemaakt worden over zijn/haar houding.In ieder geval bedankt Kelly voor de hulp, ik duim dat mn pak vandaag mag aankomen.Vriendelijke groet,Clio
GLS Belgium NV/SA
Naar: C. F.
Beste,Bedankt voor uw mail, dit begrijp ik inderdaad.Ik stuur de printscreens en uw klacht alvast naar hen door zodat ze kunnen onderzoeken wie uw mail heeft behandelt en hem/haar zo ook hierover kan aanspreken.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]
GLS Belgium NV/SA
Naar: C. F.
Beste,Bedankt voor uw mail, dit begrijp ik inderdaad.Ik stuur de printscreens en uw klacht alvast naar hen door zodat ze kunnen onderzoeken wie uw mail heeft behandelt en hem/haar zo ook hierover kan aanspreken.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]
C. F.
Naar: GLS Belgium NV/SA
Dag KellyBedankt.Is er nog een update over mijn pak?Wordt deze vandaag geleverd bij mij thuis?MvgClio
C. F.
Naar: GLS Belgium NV/SA
Dag Kelly.Mijn man heeft het pak net gekregen bij mij thuis.Enorm bedankt voor je interventie Kelly!Dankzij jou heb ik toch mijn goederen.Ik sluit de klacht af en nochmaals enorm bedankt.Fijne dag verder,Vriendelijke groet,Clio
C. F.
Naar: GLS Belgium NV/SA
Dag KellyBedankt.Is er nog een update over mijn pak?Wordt deze vandaag geleverd bij mij thuis?MvgClio
C. F.
Naar: GLS Belgium NV/SA
Dag Kelly.Mijn man heeft het pak net gekregen bij mij thuis.Enorm bedankt voor je interventie Kelly!Dankzij jou heb ik toch mijn goederen.Ik sluit de klacht af en nochmaals enorm bedankt.Fijne dag verder,Vriendelijke groet,Clio
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten