Terug

paddenstoel (kast nutsvoorziening) in privé tuin

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: FLUVIUS

22/10/2021

In onze tuin staat sinds jaren een heel lelijk kastje van Fluvius. Dat stond er al toen wij het huis kochten (15 jaar geleden). We hebben daar nooit veel om gegeven omdat de voortuin en oprit toch ook nog niet in orde waren.Nu, na zoveel jaren, zijn we eindelijk toe aan renovatie oprit en heraanleg voortuin.Ik contacteerde Fluvius om te vragen de paddenstoel te verwijderen en krijg nu teruggekoppeld dat dit enkel kostenloos kan indien de paddentoel de aanleg van mijn oprit verhinderd. Ik zou dus moeten betalen voor de verplaatsing van een element waar ik nooit om gevraagd heb/geen gebruik van maak (ben geen klant) en op MIJN privé terrein staat. Dat lijkt me de omgekeerde wereld. Mag ik dan ook een factuur sturen voor al die jaren gebruik van mijn grond? De tuin wordt heraangelegd op 09/11 en ik zie dit onding graag verwijderd!

Berichten (2)

FLUVIUS

Naar: L. D.

22/10/2021

Beste klantKan u ons per kerende het adres doorgeven waarop uw klacht betrekking heeft?Enkel op die manier kunnen wij uw klacht aan de betrokken dienst van Fluvius overmaken.Met vriendelijke groeten,Els ScheirlinckKlachtencommissiePostbus 609090 MelleTel: 0800 6 00 01Fax: 09 263 43 34www.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

L. D.

Naar: FLUVIUS

22/10/2021

Beste, Ik had het dossiernummer meegegeven: c211021_6438957Adres: Vuurkruisenplein 11, 2020 antwerpengroet,Lieve De Backere


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform