Terug

P1 poort werkt niet na installatie nieuwe digitale meter

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. P.

Naar: FLUVIUS

02/07/2025

Beste, op 26/6/25 hebben ze bij mij een digitale elektriciteitsmeter geplaatst. Sindsdien probeer ik deze uit te lezen via de uitgang P1. Maar dit lukt niet. De uitleg van fluvius is steeds verschillend: zet poort uitlezen open. Wacht 72 h. Probeer nog eens en nog eens. Telkens gelieve 72uur te wachten andere uitleg de meter zou niet communiceren met hen wegens te weinig ontvangst; terwijl er maximum ontvangst is aangeduid op het scherm. Ik heb een energie management system en een thuisbatterij die afhankelijk zijn van dat signaal en ze zijn nu buiten dienst. De laatste reactie van fluvius: gelieve admin formulier in te vullen en tot 2 weken ! te wachten. Terwijl ik denk dat een technisch medewerker dit eenvoudig kan oplossen. Met vriendelijke groeten Erwin Peeters


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform