Terug

P1 poort openen lukt niet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. O.

Naar: FLUVIUS

30/07/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 16 juni 2025 stuurde ik voor de eerste keer een vraag via jullie platform. Ik wil via jullie website mijn P1 poort laten openen, maar ik krijg steeds de melding "Voor deze EAN-code is er geen energiecontract." Jullie hebben mij toen geantwoord dat jullie enkel de gegevens kunnen gebruiken die jullie doorkrijgen van de leverancier en dat jullie hen daarover geïnformeerd hebben. Ik stel echter vast dat er na 1,5 maand nog steeds geen oplossing is, ondanks meerdere e-mails/telefoontjes van en naar Fluvius en van en naar Engie. Engie gaf al meermaals aan dat alle gegevens correct zijn doorgegeven en dat ik anders mijn verbruik niet zou kunnen consulteren. Dit heeft geleid tot extreem ongenoegen van mijn kant en ik heb het gehad met van hot naar her gestuurd te worden. Fluvius kan zogezegd niets doen zonder update van de leverancier en Engie kan zogezegd niets doen want alles is reeds (jaren geleden!) correct doorgegeven. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen vrijdag 1 augustus 2025 ervoor te zorgen dat mijn P1-poort geopend wordt. Vriendelijke groet, Iris Oosterlinck

Berichten (3)

FLUVIUS

Naar: I. O.

30/07/2025

Fluvius - Intern Beste, Er zit geen adres of EAN-code in je melding, zonder deze gegevens kunnen we geen dossier opstarten. Gelieve ons per kerende op dit schrijven de nodige info aan te leveren, zodat we een dossier kunnen aanmaken Alvast bedankt Met vriendelijke groeten, Directie Klantendienst Klachtencommissie Brusselsesteenweg 199, 9090 Melle fluvius-Klachtencommissie @fluvius.be www.fluvius.be Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: woensdag 30 juli 2025 12:01 Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be Onderwerp: P1 poort openen lukt niet ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ s:www.fluvius.be/disclaimer

I. O.

Naar: FLUVIUS

30/07/2025

Beste, Adres Roze 156, 9900 Eeklo EAN 541448820042879112

FLUVIUS

Naar: I. O.

01/08/2025

Fluvius - Intern Beste Ik heb uw mail goed ontvangen. Er was een achterliggend probleem in een database waardoor de aanvraag voor het openen van de P1-poort niet lukte. Ik heb de bevestiging ontvangen dat dit probleem opgelost is. Het is mogelijk om de opening van de P1-poort opnieuw aan te vragen. U kan dit aanvragen via Mijn Fluvius (Maak je digitale meter slim Fluvius). Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groeten, Kris Vermeersch Klachtencommissie Brusselsesteenweg 199 9090 Melle www.fluvius.be Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: woensdag 30 juli 2025 12:01 Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be Onderwerp: P1 poort openen lukt niet Adres Roze 156, 9900 Eeklo ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform