Beste,
Ik ben in verwachting van mijn eerste kindje, uitgerekend in oktober 24.
Een paar maanden geleden kocht ik de oyo monitor aan. Een product dat bijna €400 kost.
Nu gaat Aerosleep het product stopzetten vanaf september dit jaar. Ik ga de monitor dus nooit kunnen gebruiken.
In het winkelpunt weigeren jullie mij te helpen. Jullie steken zich weg achter de retourvoorwaarden; ruilen binnen 30 dagen in orginele verpakking.
Hoe kan ik als consument weten dat 2 maanden na mijn aankoop het product niet meer bruikbaar zou zijn?!! Ik had geen idee hierover dus waarom zou ik wachten met het uit de verpakking te halen?? Ik kan niet in de toekomst kijken..
Als verkooppunt verwachtte ik toch echt dat jullie je consumenten degelijk verder helpen. Zeker wetende dat jullie al deze producten mogen terugzenden naar aerosleep & zelf het volledige bedrag terugkrijgen van de aankoopdienst.
Die liggen toch ook al meer dan 2 maanden in jullie winkelrekken? Waarom is het dan zo moeilijk om een klant verder te helpen?
Ik voel me enorm opgelicht door jullie!