Beste,Mijn oorspronkelijke zoekertje op immoweb dat ik geplaatst had op 29 juni, had ik even niet meer opgevolgd omdat we teveel op reis waren in juli en augustus. Dus heb ik mijn zoekertje na een maand laten verlopen. Nu wou ik deze er opnieuw op plaatsen op 2 september en betaalde opnieuw voor dit zoekertje. Toen dit opnieuw online kwam zag ik dat door dit zoekertje te activeren de plaatsingsdatum opnieuw 29 juni is. Dus van de eerste keer dat dit erop kwam. Onmiddellijk na plaatsing zag ik dit en heb ik een mail gestuurd naar de klantendienst met de vraag of de datum aangepast kan worden of het zoekertje geannuleerd kan worden en de betaling kan 'overgezet' worden naar een nieuw zoekertje. Want nu lijkt het alsof het er al van 29 juni op staat, wat vaak kopers afschrikt omdat het lijkt dat het niet verkocht geraakt, maar we zijn na 2 weken al gestopt met bezoeken toe te laten, dus dit geeft een verkeerd beeld.Op dit mailtje kreeg ik reactie dat dit niet kon aangepast worden en dat ik opnieuw moet betalen voor een nieuw zoekertje. Dus heb ik telefonisch contact opgenomen en werd mij opnieuw hetzelfde gezegd. Ik begrijp niet dat dit een probleem is, want ik wil niet annuleren, ik wil gewoon dat mijn betaling wordt gebruikt om een nieuw zoekertje te activeren en het oude af te sluiten zodat ik de juiste kansen krijg voor de verkoop. Terwijl ik deze klacht typ, zit er minder dan 24 uur sinds het online komen van het zoekertje op immoweb. Dus ik begrijp niet dat dit voor immoweb een probleem is om dit aan te passen. Ik ga niet nog eens 109,99 euro betalen.Mvg