Beste,Onlangs naam ik contact op met Besparenkan, omdat ik via het nieuws gelezen had dat onze energie factuur veel goedkoper kon zijn, ik was echt teleurgesteld dat ik na 10jaar klant zijnde bij Engie Electrabel nooit een korting of een promotie van hun heb ontvangen en elke jaar werd mijn factuur maar duurder zonder enige waardige uitleg.Besparenkan heeft mij overtuigd dat ik enorm veel zou besparen! Maar elke keer Ik hun vroeg hoeveel mijn nieuwe factuur zou kosten bij de ander energie leverancier door hun opgegeven Octa+ waar ze zo overtuigend en enthousiast zoveel reclame voor aan het maken waren konden ze mij maar nooit een concrete prijs geven!Volgens hun computer en berekeningen ging ik ongeveer de helft betalen wat ik tot dan voor Engie Electrabel betaalde(82,50eur). En ik was naïeve om ze te vertrouwen en toch hiermee door te gaan, ik heb hard spijt van! Maar ze klonken zo overtuigend en zeker over wat ze aan het verkopen waren! Dat ik toen dacht, geweldig, ik word eindelijk verlost van de dure energie factuur!En zo ging het verder...Het overstappen duurde echt lang, weken gingen voorbij, en elke keer werd ik opgebeld door iemand anders van Besparenkan, die telkens hetzelfde informatie miste en mij later opnieuw zou opbellen, ik heb letterlijk duizenden keren met geduldig mijn verhaal opnieuw en opnieuw moeten herhalen... en ook verschillende keren naar hun zelf moeten bellen!En dan, was het eindelijk zo ver, ik was overgestapt door Besparenkan van Engie Electrabel naar de door hun goedkopste energie leverancier namelijk Octa+, de eerste factuur komt onmiddellijk aan en voor het aller eerste keer kreeg ik eindelijk de prijs van mijn factuur te zien, tot mijn bijna dood schrikken van de schok het kostte 80eur!!!!De helft van de prijs Besparenkan???? Het verschilt maar 2eur en 50 cent!!!! Voor zo’n onnozel verschil had ik echt NOOIT van mijn bestaan door zoveel hoofdpijn met jullie gegaan!!! Maar dat is nog niet het ergste!!! Wat heeft besparenkan voor elkaar gekregen??? Dat ik Midden in de COVID-19 crisis, het ergste zwartste maanden van het jaar, waar ik mij technisch werkloos bevind, ik ben een alleenstaande moeder van 3 kinderen VOLLEDIG van mij alleen ten laste!Besparenkan heeft voor elkaar gekregen dat ik een dubbele energie factuur heb ontvangen, dus tegelijkertijd een SLOTFactuur van Engie van 82,50( ontvangen op15/05)en 5 dagen later op 20/05 AL een factuur van Octa+ van 80eur. Dit is de slechtste ervaring van mijn leven! Besparen kan MAAR MET BESPARENKAN ECHT NIET!!! Besparenkan heeft mij beloofd dat ik de helft ongeveer wat ik voor engie betaalde ging betalen bij Octa+, ze waren zelf ”zogegd geschrokken” toen ik hun vertelde dat ik 82,50eur maandelijks aan Engie betaalde en dan spoken ze zo iets uit! Dit is onaanvaardbaar!!! Jullie hebben mij specifiek geïnformeerd dat ik eerst een slotfactuur zou ontvangen en pas een maand later de factuur van de nieuwe leverancier! Wat is bij jullie misgelopen? Hoezo doen jullie zo iets?