Terug

Overstappen elektriciteit leverancier

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. G.

Naar: Besparenkan.be

03/08/2021

Beste, Besparenkan nam contact met mij ivm goedkoper tarief, nu bij Elegant, ik was bij Engie, ik zou 15€ minder moeten betalen bij Elegant dan bij Engie, ik krijg mijn eerste afrekening van de maand en ik moest, ongeveer 4€ meer betalen dan bij Engie, ik kon niet meer terug naar Engie omdat Elegant mij geen maandbedrag konden geven, ik moest eerst een maand aangesloten zijn? Ik heb nog aangedrongen om toch een maandbedrag te krijgen maar niets lukte. dus: ik vertrek bij Engie omdat mij verteld werd dat die bij Elegant goedkoper zijn, maar niets is minder waar, als dat zo bij iedere burger gebeurt, dan is iedereen gesjost.Leugens vertellen ja.

Berichten (1)

Besparenkan.be

Naar: B. G.

06/08/2021

Beste meneer Bervoets,We hebben vandaag telefonisch contact gehad met u en hopen hiermee uwvragen naar volle tevredenheid te hebben beantwoord.Met vriendelijke groet,Florence van der HagenKlantenservice BesparenkanJepeuxepargner.beTel: 0032 16 980 117Email: info@besparenkan.beOp di 3 aug. 2021 om 16:03 schreef


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform