Terug

overstap zonder akkoord

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Telenet

26/11/2019

Beste mensen van Telenet, Tot mijn verbazing ontving ik vandaag uw factuur en bleek ik zonder afstemming te zijn overgezet op een nieuw type abonnement Klik buro S'. Na telefonisch contact vanavond met jullie (waarbij ik wel 40 min. in de wacht werd gezet) blijkt dat éénmaal je overgezet bent op een abonnement (ook al is het ongevraagd en zonder toestemming) je niet meer terug kan????. (éénrichtingsverkeer) Dit betekent voor mij een meerkost van 50 euro per jaar en een bedrieglijke praktijk!! Met vriendelijke groeten, een ontevreden klant

Berichten (2)

S. V.

Naar: Telenet

12/12/2019

Na 1 week terug contact gehad met een medewerker van telenet ,terug meer dan 30min moeten wachten voordat ik een persoon kon spreken . Blijkt dat ik overgestapt ben zonder mijn toestemming en het niet 4€ per maand maar 14€ duurder zal zijn doordat ik mijn promo korting verlies door de overzet naar buro sl. Deze persoon ging een aanvraagprocedure in het systeem versturen naar een collega die dit dan verder kon behandelen en hoppelijk kon recht zetten en ik zelfde bedrag zou betalen als vroeger . Gisteren de factuur ontvangen en daar staat deze korting niet op en betaal dus zonder mijn goedkeuring van overstap 14€ per maand meer wat uitkomt op 168€ per jaar waar ik niet mee akkoord ga .

Telenet

Naar: S. V.

30/12/2019

Beste,Wij hebben het dossier CPTBE00772239-22 goed ontvangen.Dhr. Vercaemst zal gecontacteerd worden door onze commerciële dienst om te kijken welk pakket het beste bij hem past.Helaas is het niet meer mogelijk om de klant over te zetten naar het vroegere abonnement een Fluo GO.Het spijt ons over het misverstand dat er is ontstaan.Heeft u vragen, contacteer ons.Met vriendelijke groeten, Salutations, Kind regards,Sabrina VanvaeckCustomer Care AdvisorLiersesteenweg 4, B-2800 Mechelenbusiness.telenet.beDit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l'expediteur du message et en detruire le contenu.*************************************************************ref:_00D20JAU._5002p2EtJoR:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform