Ik heb een Wigo-abonnement met 3 telefoonnummers. Wegens scheiding wou ik vanaf 1 februari overstappen naar One for one.De aanvraag gebeurde in januari, samen met de vraag van mijn ex die naar One for two wil overstappen.Ik moest wachten tot haar overstap geregistreerd is.Telenet slaagt er gewoon niet in om ook maar iets correct uit te voeren, behalve mijn verhuis.Mijn ex-partner betaalt nu voor een One for one en een One for two, geregistreerd op ons vroegere gezamenlijke adres terwijl daar niemand meer woont.Ik betaal nog steeds voor een Wigo met de nummers van mijn ex en dochter inbegrepen.We hebben beiden al -zowel samen als apart- meerder keren contact opgenomen met Telenet maar we kunnen u niet helpen.Ondertussen betaal ik al twee maand (februari en maart) voor een Wigo (€146,-)in plaats van een One for one (€69,-).Op de koop toe kan ik -volgens Telenet- niets ondernemen zolang de nummers van mijn ex en dochter op mijn naam staan.