Terug

Overstap van Wigo naar One

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Telenet

30/03/2023

Ik heb een Wigo-abonnement met 3 telefoonnummers. Wegens scheiding wou ik vanaf 1 februari overstappen naar One for one.De aanvraag gebeurde in januari, samen met de vraag van mijn ex die naar One for two wil overstappen.Ik moest wachten tot haar overstap geregistreerd is.Telenet slaagt er gewoon niet in om ook maar iets correct uit te voeren, behalve mijn verhuis.Mijn ex-partner betaalt nu voor een One for one en een One for two, geregistreerd op ons vroegere gezamenlijke adres terwijl daar niemand meer woont.Ik betaal nog steeds voor een Wigo met de nummers van mijn ex en dochter inbegrepen.We hebben beiden al -zowel samen als apart- meerder keren contact opgenomen met Telenet maar we kunnen u niet helpen.Ondertussen betaal ik al twee maand (februari en maart) voor een Wigo (€146,-)in plaats van een One for one (€69,-).Op de koop toe kan ik -volgens Telenet- niets ondernemen zolang de nummers van mijn ex en dochter op mijn naam staan.

Berichten (3)

Telenet

Naar: S. D.

11/04/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=ql0qUAM49%2Bg0wg5gk2cxM9S5Na05tEOT5_XasMGxN14Irg_IyYWqdPEeMPyzDpWOyhdBUbU%2BkoG0Vjk4c1v_AHTahA8qqC

S. D.

Naar: Telenet

09/05/2023

Nu is het abonnement in orde maar ik moet nog geld terugkrijgen.Mail van 11/4/23Referentie S-13163800 - Overstap van Wigo naar One - (CPTBE01760769-25) / 240704991 D'Hondt StefaanS-13163800"Het prijsverschil tussen ONE for 1 en de WIGO die u had bedraagt €44,90 per maand. Wij zullen dan ook op uw eerstvolgende aanrekening het teveel aangerekende bedrag van €89,90 in mindering brengen.""De eerstvolgende aanrekening" heeft voor jullie duidelijk een andere betekenis dan voor mij . Ondertussen hebben jullie wel de tarieven verhoogd!

Telenet

Naar: S. D.

11/05/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=FCwt_4xYpUygLoStOvGdRhiplPpX%2BVjepCw1TOVwrxtRYqdwGnZdYX8OoqzqTevdm%2B9TA5yAbEGBtRuAgN9DSYWGw7aFFP


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform