Terug

overstap van Luminus naar Eneco op 01/04/2022

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: Luminus

01/09/2022

Beste, ik ben overgeschakeld van energiebedrijf Luminus naar Eneco op 1/4/2022 fluvius heeft de meterstanden doorgegeven.Tot heden geen afrekening gekregen van Luminus, wel wordt er nog iedere maand mijn voorschot via domicilering van mijn rekening betaald. op 31/08/2022 heb ik het bvoorschot van maand augustus gevraagd om terug te betalen en via de bank de domicilering laten stop zetten. Hopelijk mag ik nug vlug mijn afrekening ontvangen van Luminus.Vriendelijke groeten, Elvire Ven,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform