Terug

Overstap van Engie gas naar Luminus Comfy Vast

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. V.

Naar: Luminus

01/08/2022

Beste,Zaterdag informeerde ik me via de V test ( vreg) ivm de voor mij beste gasleverancier. Dit voor mijn woning in Ieper . In Ledeberg ( onze 2 de woning waar de kinderen studeren heeft al Luninus basic gas). Als resultaat koos ik voor een vast tarief. En kwam zo uit bij Luminus Comfy vast gas. Maar ik kon op zaterdag 30 juli mijn nieuw contract niet afsluiten bij Luminus: 2 redenen : 1* op de site v Luminus is de optie Comfy gas vast niet te vinden . Dit gaf de persoon die ik vandaag belde v Luminus ook toe. 2* gedurende het weekend kan je geen telefonisch contact nemen met Luminus. Dus belde ik vandaag 1 Augustus met de vraag om Luminus comfy gas op te starten voor onze 2 huizen ( ieper en Ledeberg). Maar die kon niet , omdat we nu Augustus zijn en de vaste prijs gestegen is van 14,18 c€/kWh tot iets van 25. Men zei me dat er al meerdere klachten waren binnengekomen hieromtrent . Men kan bij Luminus steeds terugvinden dat ik zaterdag via mijn profiel geprobeerd heb.Dank om deze klacht door te geven.Het gaat hier om een contract dat zichtbaar is via de V test vreg, maar dat niet terug te vinden is op de site van Luminus. Misschien omdat ze niet willen dat er vaste gascontracten worden afgesloten ?Dank je wel , vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform