Terug

Overstap Proximus naar Scarlet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. G.

Naar: Scarlet

22/11/2023

BesteIk vroeg in de grote vakantie reeds om over te stappen naar Scarlet. Dit zowel voor mijn partner als mezelf. Partner is overgestapt van Orange. Ikzelf zit bij Proximus.Wanneer na een zeer lange tijd eindelijk de simkaarten bij de post zaten, zat er voor mij een nieuw gsmnummer bij. Hoewel ik duidelijk had aangeduid dat ik mijn nummer wenste te behouden. Daarop belde ik naar Scarlet en die zeiden dat het abonnement werd gecancelled. Navraag bij Proximus, zij bevestigden dat er een procedure lopende was om het over te zetten.Tot op heden nog niets ontvangen van Scarlet, echter wel rekeningen voor de beide abonnementen. Dat van mijn partner wil ik betalen, maar wij kunnen nergens op Scarlet inloggen om de informatie te zien van verbruik etc. Ikzelf zit nog steeds bij Proximus wegens gebrek aan service van Scarlet.Ze zijn haast nooit bereikbaar, telefoonnummers op de website werken niet of komen opeens uit bij Proximus medewerkers. Zij zeggen dan dat ze ons niet kunnen helpen, na veel gezeur en verwijzing naar de telefoonnummer op de Scarletwebsite, word je 'doorverbonden' maar haken ze gewoon in. De volgende telefoons opnieuw...Graag tussenkomst in dit dossier.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform