Terug

Overstap Orange naar Proximus

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. H.

Naar: Orange

26/01/2024

De nummeroverdracht is op 24/1/2024 aangevraagd door Proximus om over te stappen. Bij Orange wordt deze aanvraag niet verwerkt waardoor ik niet kan overstappen. Op donderdag 25/1 heb ik de helpdesk proberen contacteren. Na 25 minuten kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn, zij kon het probleem niet oplossen en ging me doorverbinden met de technische dienst. Na nog eens 15 minuten wachten heb ik een bericht ingesproken, maar werd niet teruggebeld. Na even zoeken op internet kwam ik nog gelijkaardige klachten tegen over Orange, ze maken er een sport van om hun klanten te gijzelen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform