Terug

Overstap naar octa+

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: OCTA+

17/08/2023

Aan Octa+Gisteren heb ik een email ontvangen met de gegevens van mijn nieuw energie contract, zonder dat ik iets heb ondernomen, blijkbaar geregeld door Gaele waar ik jaren geleden eens info over energie heb op gezocht en dan niets meer heb van gehoord, na telefonische contact hebben ze mij verteld dat er 2 mails naar mij zijn verstuurd waar ik niets van weet en omdat ik niet gereageerd heb hebben ze mij bij octa+ een contract aangesmeerd, na contact met mijn huidige leverancier Elegant heb ik vernomen dat mijn huidig contract is stop gezet en dat ik wel bij hen kan blijven aan een veel duurder dan ik had. Graag zou ik willen dat dit word ongedaan gemaakt en mijn huidig contract verder loopt. MVG


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform