Geachte heer Smets,Beste Dirk,Wij komen bij u terug op dit dossier.Gelieve ons uw klantennummer te bezorgen of een kopie van uw laatste voorschotfactuur. Wij beschikken over te weinig informatie om u te kunnen identificeren in ons systeem. Bij gevolg kunnen wij momenteel uw klacht niet registreren.Bij voorbaat dank voor het verleende gevolg.Hoogachtend,Loes Quality Prioritywww.luminus.beVan: Priority Verzonden: Tuesday, 23 July 2024 16:36Aan: klachten@test-aankoop.beOnderwerp: RE: overstap naar andere leverancierBeste,Test-Aankoop bezorgde ons uw klacht via het klachtenplatform. Eerst en vooral danken wij u voor uw melding want enkel zo kunnen wij onze dienstverlening bewaken en verbeteren. Wij stellen alles in het werk om een passende oplossing te vinden en komen spoedig bij u terug.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/.Wij helpen u graag verder.Met vriendelijke groeten,LuminusDe: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be De la part de klachten@test-aankoop.beEnvoyé: mardi 23 juillet 2024 16:15À: Priority priority@luminus.beObjet: overstap naar andere leverancier This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.