Terug

overstap naar andere leverancier

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Wijziging van leverancier

Klacht

D. S.

Naar: Luminus

23/07/2024

beste , ik ben overgestapt naar een andere leverancier nl. elegant voor electriciteit. Luminus had een jaar geleden contact met mij opgenomen met een voorstel waarbij ik 30 euro per maand zou moeten overschrijven. Ik heb dat persoonlijk op 50 euro voorschot gezet. Ikhet eerste deel van het jaar heb ik terug getrokken, maar nu heb ik deze maand meer dan 200 euro terug aan hen gegeven. Ik had dus 20 euro per maand meer betaald aan hen en nu zou ik dan nog moeten bij betalen! Daarvoor heb ik via de pc een overstap gemaakt naar een andere leverancier. Nu komt Luminus af dat ik een voorschot voor augustus van 112 euro moet betalen. Ben ik verplicht dat te betalen terwijl dit voorschot bijna 3 x zoveel is als hun voorgesteld bedrag en ik eigenlijk overgestapt ben naar een andere leverancier. Het kan niet zijn dat ze zeggen dat ze van niets weten, daar ze mij een paar dagen geleden gecontacteerd hebben met de vraag waarom ik vertrokken ben

Berichten (3)

Luminus

Naar: D. S.

23/07/2024

Beste,Test-Aankoop bezorgde ons uw klacht via het klachtenplatform. Eerst en vooral danken wij u voor uw melding want enkel zo kunnen wij onze dienstverlening bewaken en verbeteren. Wij stellen alles in het werk om een passende oplossing te vinden en komen spoedig bij u terug.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/.Wij helpen u graag verder.Met vriendelijke groeten,LuminusDe: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be De la part de klachten@test-aankoop.beEnvoyé: mardi 23 juillet 2024 16:15À: Priority priority@luminus.beObjet: overstap naar andere leverancier‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.

Luminus

Naar: D. S.

23/07/2024

Geachte heer Smets,Beste Dirk,Wij komen bij u terug op dit dossier.Gelieve ons uw klantennummer te bezorgen of een kopie van uw laatste voorschotfactuur. Wij beschikken over te weinig informatie om u te kunnen identificeren in ons systeem. Bij gevolg kunnen wij momenteel uw klacht niet registreren.Bij voorbaat dank voor het verleende gevolg.Hoogachtend,Loes Quality Prioritywww.luminus.beVan: Priority Verzonden: Tuesday, 23 July 2024 16:36Aan: klachten@test-aankoop.beOnderwerp: RE: overstap naar andere leverancierBeste,Test-Aankoop bezorgde ons uw klacht via het klachtenplatform. Eerst en vooral danken wij u voor uw melding want enkel zo kunnen wij onze dienstverlening bewaken en verbeteren. Wij stellen alles in het werk om een passende oplossing te vinden en komen spoedig bij u terug.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/.Wij helpen u graag verder.Met vriendelijke groeten,LuminusDe: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be De la part de klachten@test-aankoop.beEnvoyé: mardi 23 juillet 2024 16:15À: Priority priority@luminus.beObjet: overstap naar andere leverancier‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.

Luminus

Naar: D. S.

31/07/2024

Beste heer Smets,Naar aanleiding van uw klacht die wij ontvingen via de website van Test-Aankoop analyseerde Luminus uw dossier en bezorgden wij u een gedetailleerd antwoord via email op 31/07/24.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/. Wij helpen u graag verder.Vriendelijke groetenLuminusVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: Tuesday, 23 July 2024 16:15Aan: Priority priority@luminus.beOnderwerp: overstap naar andere leverancier‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform