Terug

Overstap mobiele telefoon

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: Scarlet

23/08/2023

Beste,Sinds eind Mei/23 ben ik voor mobiele telefonie overgestapt van Mobile Vikings naar Scarlet.Sindsdien is het Scarlet nog altijd niet gelukt om het nummer waarmee ik ben overgestapt actief te maken.Talloze beluren in de laatste 3 maanden hebben nog altijd geen oplossing gebrachtSterker nog, eind Augustus/23 is er pas een eerste manuele actie gekomen die geen resultaat opbracht.De klantendienst weigert mij door te verbinden met iemand die technische kennis van zaken heeft.En Scarlet weigert ook om te antwoorden op mails die ik hen stuur.Probleem: Overstap mobiele telefonie geraakt niet rond.Oplossing: Scarlet moet ervoor zorgen dat het behouden nummer dat ze hebben overgenomen actief wordt.

Berichten (2)

Scarlet

Naar: N. B.

24/08/2023

Beste MrBerrevoets,We hebben de klacht CPTBE01860885-37 met als Scarlet referentie 16332297 in behandeling genomen.U gaf aan via testaankoop dat uw gsm nummer niet operationeel is. De klantnummer die u doorgaf staat echter de op naam van Laros, CatharinaWe hebben de gsm 32******829 met sim 21************09 nagekeken en de nodige wijzigingen doorgevoerd, deze zou nu werkende moeten zijn.Gelieven de gsm te herstarten en nogmaals te proberen om een uitgaand gesprek te doen.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Frans D.Scarletscarlet.be

Scarlet

Naar: N. B.

24/08/2023

Beste MrBerrevoets,We hebben de klacht CPTBE01860885-37 met als Scarlet referentie 16332297 in behandeling genomen.U gaf aan via testaankoop dat uw gsm nummer niet operationeel is. De klantnummer die u doorgaf staat echter de op naam van Laros, CatharinaWe hebben de gsm 32******829 met sim 21************09 nagekeken en de nodige wijzigingen doorgevoerd, deze zou nu werkende moeten zijn.Gelieven de gsm te herstarten en nogmaals te proberen om een uitgaand gesprek te doen.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Frans D.Scarletscarlet.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform