Terug

Overstap en kredietnota

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. S.

Naar: Scarlet

22/06/2023

op 14 september 2022 ben ik overgestapt naar telenet. porteeringsaanvraag door telenet was volledig in orde behalve bij jullie. de rekeningen bleven maandelijks komen .• ik heb verscheidene telefoons gedaan en in december was alles eindelijk stop gezet . maar ik heb nog wel refund te goed . op 4 januari 2023 heb ik dan ook na zeer veel moeite een kredietnota van van 54 € en een krediet nota van 26.71€gekregen. .het is juni en ik heb echter nog niets getrokken . ik moet u zeggen mijn geduld is op en eis dan ook mijn geld van credietnotanummer 23D709.212.276 van 26,71 € en kredietnotanummer 23D709212.277 van 54 € datum 04/01/2023 mijn bankrekeningnummer is BE33 001395621246

Berichten (3)

Scarlet

Naar: M. S.

27/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

M. S.

Naar: Scarlet

27/06/2023

Beste ik was van deze gegevens en het bedrag op de hoogte . Ik heb 80,71 te goed sinds januari 2023 en heb nog steeds geen antwoord waneer ik het bedrag trek . Of nog steeds geen geld .

Scarlet

Naar: M. S.

03/07/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01818466-07 met als Scarlet referentie 15079422 in behandeling genomen.Terugkerend op uw schrijven willen wij u meedelen dat het bedrag van 64,00 euro werd op uw bankrekening terug betaald.Met vriendelijke groeten,Nancy L.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform