Terug

Overstap blijft hangen bij Telenet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: Telenet

12/06/2023

Eind maart ben ik overgestapt naar Orange, en al mijn Telenet diensten heb ik opgezegd. Het betreft vaste telefonie, mobiel, internet en TV. Echter, ik krijg nog regelmatig een mail waarin staat, dat ik nog een vast telefoon abonnement heb, terwijl het nummer opgezegd is en niet meer werkt.Telenet Safespot is nog steeds actief en kan dit niet zelf verwijderen of stoppen.Telenet heb ik al vele malen benaderd om dit op te lossen, echter zonder resultaat, ondanks toezeggingen, dat alles opgezegd is. Ik heb nog geen finale afrekening gehad van Telenet, en wil dit nu wel eens zien om eventuele verborgen kosten duidelijk te krijgen.

Berichten (5)

Telenet

Naar: J. M.

16/06/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=ehGfP0RiMWo0ez_RnMm%2Bq%2BZ9fyyOFNucdnZxIIC_pO8KoWfGbFR6x_vhnFMaWZXL3i3KWAvXXtEkxk6x16TNeyPPUFOeeL

J. M.

Naar: Telenet

10/07/2023

Beste Telenet,Ik ben inmiddels twee maal gebeld om mijn klacht te bespreken. Dank daarvoor. Bij het eerste gesprek werd mijn de helft van 155 euro (voorschotbedrag) aangeboden, hetgeen niet gestort is. Vorige week een gelijksoortig gesprek gehad, wederom met dezelfde strekking met het aanbod om dit keer 80 euro over te maken. Echter, verder dan dit komt het niet en tot nu toe nog geen officiële eindfactuur van Telenet mogen ontvangen, laat staan een afrekening. Snif.Mijn mailbox bij Telenet gebruik ik nog en wil hier graag, zoals gevraagd, nog gebruik van maken. Graag wil ik hier een bevestiging van.Zou ik afrekening en de bevestiging van mijn mailbox vraag kunnen krijgen?Groeten en bedankt,JanGroeten,Jan Meijer

J. M.

Naar: Telenet

26/07/2023

Beste,Recentelijk heb ik inderdaad wat rekeningen gekregen. Zoals afgesproken hoef ik deze niet betalen, aangezien mijn contract per eind maart gestopt is en ik nog geld terug zou moeten krijgen. In totaal moet ik nu 137,13 euro betalen, ook over een periode ver na eind maart. Er is echter geen specificatie van de bedragen. Het lijkt op een slag in de lucht. Hmm. Bovendien moet ik 50 euro extra betalen voor de oude decoder. Deze heb ik op 1 april 2023 ingeleverd. Dit heb ik op zwart op wit staan en neem aan, dat jullie over dezelfde informatie beschikken, aangezien dit keurig gedaan is bij 'Telecom De Vrijheid' in Hoogstraten. Dus, kunt u nogmaals in het dossier duiken en me bellen wat de volgende stappen gaan worden? Groeten,Jan Meijer

J. M.

Naar: Telenet

13/08/2023

Beste,Bedankt voor het recente gesprek. De 80 euro is inmiddels gestort, waarvoor dank. Mag ik aannemen dat eerdere facturen van de afgelopen maanden hiermee zijn afgerond? Ook bedankt dat we onze mailbox kunnen blijven behouden. Dit is voor ons een fijne gedachte. Over Telenet Safespot, dit kan ik met geen mogelijkheid verwijderen van mijn apparaten. Kunt u dit nog in orde maken? Groeten en bedankt, Jan Meijer

J. M.

Naar: Telenet

13/08/2023

Beste,Bedankt voor het recente gesprek. De 80 euro is inmiddels gestort, waarvoor dank. Mag ik aannemen dat eerdere facturen van de afgelopen maanden hiermee zijn afgerond? Ook bedankt dat we onze mailbox kunnen blijven behouden. Dit is voor ons een fijne gedachte. Over Telenet Safespot, dit kan ik met geen mogelijkheid verwijderen van mijn apparaten. Kunt u dit nog in orde maken? Groeten en bedankt, Jan Meijer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform